Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:26:08 GMT

چکیده اخبار مهم انتظامی خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۳۵۷

چکیده اخبار مهم انتظامی خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد عزیزی عصر سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سارقان، مأموران کلانتری ۱۲ بهبهان با اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد چهار عدد قفسه آلومینیومی سرقت شده از قبور کشف شد.

فرمانده انتظامی بهبهان ادامه داد: همچنین متهم در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره سرقت فلزات قبور از قبرستان قدیم و گلزار شهدا در این شهرستان اعتراف کرد.

وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

*دستگیری سارق حرفه‌ای و اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در دشت آزادگان

فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای سابقه دار با ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح دشت آزادگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران کلانتری ۱۱ دشت آزادگان در حین گشت زنی محسوس و نامحسوس به شخصی مشکوک شده که با مشاهده مأموران انتظامی اقدام به فرار می‌کند لیکن متهم طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: متهم که سابقه سرقت را در پرونده خود داشته به ۴۰ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۱۵ عدد کارت عابر بانک و مقدار ۸ میلیون و ۷۶۰ ریال وجه نقد کشف شد.

سرهنگ موسوی گفت: شهروندان ضمن عمل به هشدارهای پلیسی در پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*دستبند پلیس مسجدسلیمان بر دستان سارق حرفه‌ای

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ مسجدسلیمان با اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

۹۵۹۴/‏۶۰۶۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی