Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی و تشکر از خدمات پاتریک شاناهان اعلام کرد که وی تصمیم به کناره گیری کرده است چرا که می خواهد وقت بیشتری را با خانواده اش بگذراند.

ترامپ در توئیت دیگری مارک اسپر را به عنوان وزیر دفاع جدید آمریکا انتخاب کرد. ترامپ با تمجید از عملکرد اسپر گفت که مطمئن است او کارهای بزرگی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال استعفاها در کاخ سفید در حالی صورت می گیرد که چندی پیش سارا هاکبی سندرز نیز از سمت سخنگویی کاخ سفید کناره گیری کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم از زحمات محمد دهقان بنادکی تقدیر و احمد آخوندی ابراهیم آباد به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز درای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

احمد آخوندی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند