Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید هم مانند بارسلونا در حال بررسی وضعیت انتقال نیمار است.

طرفداری- در حالی که زمزمه بازگشت نیمار به لالیگا شنیده می شود، از اسپانیا خبر می رسد که رئال مادرید هم در حال بررسی شرایط انتقال ستاره برزیلی پاری سن ژرمن است. تیم فرانسوی دیگر نیمار را گزینه غیرقابل فروش نمی داند و اگر پیشنهاد قابل توجهی به پاریس ارسال شود، شاید با فروش نیمار موافقت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار و بارسلونا، داستانی است که همیشه می شنویم اما حالا اسم رئال مادرید در میان است. به گزارش پابلو پولو، خبرنگار مطرح مارکا، سران رئال مادرید در حال بررسی احتمال انتقال نیمار هستند. به نظر نمی رسد پاری سن ژرمن به پیشنهاد زیر ۲۲۰ میلیون یورو پاسخ مثبت دهد اما اگر رئال مادرید واقعا تصمیم بگیرد وارد عمل شود، با پیشنهاد بازیکن به همتای فرانسوی، سعی خواهد کرد قیمت نیمار را پایین بیاورد.

جذاب ترین گزینه ممکن برای پاری سن ژرمن، کاسمیرو است که می تواند لئوناردو را به هدف اولش که خرید یک هافبک با خصوصیات فیزیکی است برساند. پاری سن ژرمن مدت زیادی است که به دنبال جانشینی برای تیاگو موتا می گردد اما تا این لحظه موفق نبوده است. در حالی که رئال مادرید پیش از این همیشه با فروش کاسمیرو مخالفت کرده و این بازیکن را غیرقابل فروش دانسته، شاید این روند تغییر کند. روابط کاسمیرو و زیدان، در ایده آل ترین حالت ممکن نیست و اگر هافبکی مانند پوگبا هم به لیست اضافه شود، قطعا به بهبود روابط کمک نخواهد کرد. پیش از این هم زیدان مدت زیادی را صرف این کرد که قانع شود کاسمیرو را به بازیکن ثابت تبدیل کند. کاسمیرو در رئال مادرید خوشحال است اما می تواند به پیشنهادات رسیده هم گوش دهد.

همه چیز به این بستگی دارد که رئال مادرید تا چه حد برای خرید نیمار جدی می شود. ستاره ۲۷ ساله برزیلی، مورد توجه هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس