Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@07:03:26 GMT

اعزام ۱۰۵۰۰ زائر اهل سنت به حج تمتع ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۴۳۸

اعزام ۱۰۵۰۰ زائر اهل سنت به حج تمتع ۹۸

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام هادی اکبری رئیس بعثه مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با اشاره به اعزام زائران خانه خدا از ۱۷ تیرماه گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته پس از اعلام فراخوان حج تمتع، برادران اهل سنت نیز برای حضور در مناسک حج تمتع نام‌نویسی خود را تکمیل کردند.

وی با بیان اینکه امسال زائران اهل سنت از ۱۲ استان به حج تمتع مشرف می‌شوند، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و‌سهمیه هر استان کاروان‌هایی پیش‌بینی شده است که در حج تمتع امسال ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر اهل سنت به حج اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به استان‌هایی که حاجی اهل سنت دارندگفت: در حج تمتع ۹۸ از استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و‌بلوچستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان و هرمزگان زائر اهل سنت به عربستان اعزام خواهد شد.

گفتنی است؛ در حج تمتع امسال بیش از ۸۶ هزار ایرانی حضور خواهند داشت که نیمی مدینه اول و نیم دیگر مدینه‌ دوم هستند.

فارس
انتهای پیام/

20 / 20 حج رئیس بعثه مقام معظم رهبری حج تمتع ۹۸ اعزام ۱۰۵۰۰ زائر اهل سنت به حج تمتع حجت‌الاسلام هادی اکبری حجت‌الاسلام هادی اکبری رئیس بعثه مقام معظم رهبری در امور اهل سنت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حج حج تمتع ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی