Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد غضنفری عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم با اعلام این خبر افزود: میزان پیش بینی سرمایه گذاری مورد نیاز برای دستیابی به اهداف سند توسعه اشتغال استان قم در سال جاری مبلغ ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و میزان اشتغالزایی مترتب بر آن ۱۳ هزار تن خواهد بود.

وی با بیان اینکه با وجود همه موانع و مشکلات اقتصادی، نرخ بیکاری استان قم در سال گذشته نسبت به سال ۹۶ تثبیت شده و یک دهم درصد نیز کاهش داشته است، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید ضمن بازنگری به وظایف و تکالیف خود در راستای اشتغالزایی، همت و تلاش خود را برای کاهش نرخ بیکاری مضاعف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم بر ضرورت اصلاح طرح کارورزی و رفع موانع و مشکلات آن تأکید کرد و گفت: نظام آموزشی در کشورمان متأسفانه فاصله بسیاری با محیط کار داشته و مسأله مهارت آموزی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار مهم و جدی است، از این رو تشکیل شورای مهارت ذیل کارگروه اشتغال پیشنهاد خوبی است که باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قم باید از تسهیلات و منابع ارزان قیمتی که برای اشتغالزایی تخصیص پیدا کرده است حداکثر استفاده را ببرند، خاطرنشان کرد: عامل اصلی در بهره مندی از منابع ملی، میزان عملکرد ماست، از این رو همه باید برای جذب اعتبارات اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

کارگروه اشتغال استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد.

۸۱۴۶/‏‬ ۶۱۳۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور