Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@16:06:11 GMT

طراحی خلاقانه در پرچمدار جدید سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۴۵۶

طراحی خلاقانه در پرچمدار جدید سامسونگ

ایتنا - ​​​​​​​ سامسونگ مدت‌ها است که موبایل‌هایی با نمایشگرهای خمیده می‌سازد. اما این نمایشگرها فقط در دو طرف خمیده هستند.
حق امتیاز اختراع موبایلی متعلق به سامسونگ منتشر شده که در ۴ جهت خمیده است. همچنین دوربین و تمام حسگرها زیر نمایشگر تعبیه شده اند. کارشناسان معتقدند این حق امتیاز به «گلکسی اس ۱۱»تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درهمین راستا به تازگی حق امتیاز اختراع موبایلی با نمایشگری خمیده در ۴ جهت به تازگی منتشر شده است. این حق امتیاز در سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی ثبت اما در ۶ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شده است. در همین راستا بسیاری از کارشناسان معتقدند این طرح احتمالاً مربوط به سامسونگ «گلکسی اس ۱۱» است.

به گزارش ایتنا از مهر، سامسونگ پیش از این دو موبایل با نمایشگرهایی که در دو گوشه خمیده هستند را عرضه کرده است اما این بار نمایشگر دستگاه در هر ۴ جهت خمیده است.

البته موبایل Honor Magic که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد نیز نمایشگری با خمیدگی در تمام جهات داشت. اما طراحی آن به طور کامل شبیه حق امتیاز سامسونگ نبود. مهم‌ترین وجه تمایز میان دو طراحی به اندازه لبه‌های نمایشگر مربوط است. طرح سامسونگ بر خلاف Honor Magic لبه‌ای بسیار نازک دارد و تمام صفحه را می‌پوشاند.
 
نکته متمایز دیگر آنکه سامسونگ حسگرها و دوربین سلفی را زیر نمایشگر مخفی کرده است. از آنجا که نمایشگر خمیده است بنابراین دوربین به طور زاویه دار زیر نمایشگر قرار داده شده تا تصویر به طور مخدوش ثبت نشود.
علاوه بر آن نشانی از اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه یا کنار نمایشگر دیده نمی‌شود.

در تصاویر مربوط به این حق امتیاز به نظر می‌رسد دستگاه ۲ دوربین پشتی و یک دکمه در بخش کناری خود دارد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سامسونگ موبایل گلکسی اس 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت