Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- وزیر خارجه آمریکا با این ادعا که مقام های این کشور در حال فراهم کردن اطلاعات بیشتر درباره حادثه نفتکش ها برای ارائه به متحدان خود همچون ژاپن و آلمان هستند، گفت: نباید تنها به این دو حمله متمرکز شویم.

‌مایک پمپئو روز سه شنبه پس از دیدار با فرماندهان سنتکام (فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا) در پاسخ به این پرسش که ژاپن و آلمان خواستار اطلاعات بیشتر برای تأیید نقش ایران در حادثه نفتکش‌های خلیج عمان شده‌اند، گفت: به فراهم کردن اطلاعات بیشتر درباره حملات به نفتکش‌های ادامه می‌دهیم اما نباید تنها به این دو حمله تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به این سئوال که وقتی رئیس جمهوری به دنبال جنگ با ایران نیست، دلیل اعزام نیروی اضافی و همچنین نشست با سنتکام چیست، گفت: درباره همه گزینه‌هایی که در پاسخ به اقدام احتمالی ایران لازم باشد، گفت وگو می‌کنیم.

پمپئو افزود: در حال آماده شدن برای واکنش به اقدام‌های احتمالی ایران علیه نیروهای آمریکایی و منافع واشنگتن در منطقه و همچنین حرکت به سوی دستیابی به سلاح اتمی هستیم.

وی هدف دیدار خود از سنتکام را اطمینان از هماهنگی وزارت خارجه و دفاع درباره ایران دانست و مدعی شد در نهایت می‌خواهیم ایران را متقاعد کنیم که این راه، به نفع آنها نیست.

وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه ایالات متحده به طور جدی می‌خواهد جلوی آنچه که او تجاوز بیشتر ایران در منطقه نامید را بگیرد، اظهار کرد: ترامپ خواستار جنگ با ایران نیست.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد

به گزارش خبرآنلاین بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

ایران در روزهای اخیر بارها درباره ماجراجویی دوباره رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

به نقل از ایسنا در همین حال خبرهای مربوط به نفوذ این ریزپرنده‌ها در آسمان کشور با واکنش‌های مختلف بین‌المللی مواجه شد.

خبرگزاری رسمی عمان این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

معاون وزیر خارجه فرانسه از همه طرف‌های در منطقه خواست تا تنش‌زدایی کنند.

یکی از مقام‌های دولت انگلیس گفت: امیدواریم هر اتفاقی که در ایران افتاده است، ماهیتی داشته باشد که تنش‌زدایی هنوز ممکن باشد.

وزارت خارجه ایتالیا خواستار کاهش تنش در منطقه شده است.

وزیرخارجه کانادا اعلام کرد که امروز در نشست وزرای خارجه گروه ۷ درباره این حادثه گفت‌وگو می‌کنیم.

ادامه دارد...

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896996

دیگر خبرها

  • واکنش مقامات اروپایی به حادثه امروز اصفهان
  • حادثه اصفهان/ واکنش‌های بین‌المللی چه بود؟
  • آمریکا باز هم به اوکراین سامانه موشکی پاتریوت می دهد
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان
  • واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • تحلیل دانشجوی فلسطینی از حمله ایران به اسرائیل