Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پیرو مصاحبه روز گذشته  علی خطیر معاون ورزشی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه درباره مذاکره با بازیکنان باشگاه استقلال ضمن اشاره به برخی موارد و در واکنش به اظهارات بازیکنان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

١- پس از طرح موضوع تمدید قرارداد بازیکنان در جلسات متعددهیات مدیره باشگاه ، با نظر کلیه اعضاء مقرر شد جناب آقای کامران منزوی به نمایندگی از تمامى اعضا با حضور در جلسات ، مسئولیت مذاکره با بازیکنان عزیز آقایان وریا غفوری و سیدحسین حسینی را برعهده گرفته و پس از جلسات برگزار شده گزارش جلسات و پیشنهادات طرفین را جهت تصمیم گیرى به هیأت مدیره و مدیرعامل محترم منعکس تا در خصوص شرایط تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دریافت پیشنهادات بازیکنان ، با عنایت به مصوبه هیات مدیره و بودجه تصویب شده و درنظر گرفتن زحمات و تلاش بازیکنان عزیز در حوزه ملی و باشگاهی نهایت سقف ریالى باشگاه برای تمدید قراردادها در نظر گرفته و مراتب به بازیکنان اعلام شد.

٢- موارد اعلامی از سوی خطیر در سایت رسمی باشگاه، مواضع و نظرات رسمی باشگاه و هیات مدیره باشگاه بوده ضمن آنکه صحبت‌های مزبور به دور از توهین، حب و بغض، تحلیل و نتیجه گیری و فقط به صورت گزارشی از روند مذاکرات و توقعات طرفین از یکدیگر، جهت اطلاع هواداران و شفاف سازی و برابر با وعده داده شده به هواداران فهیم‌مان بیان شده است. این اقدام از اولین روز نقل و انتقالات آغاز شده و از همان روز این مهم به هواداران و مالکان اصلى باشگاه استقلال اعلام شده بود که روند مذاکرات رسمی با بازیکنان به سمع و نظر آنها خواهد رسید.

٣- هیات مدیره باشگاه ضمن توصیه بر رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه توهین و افترا به افرادبار دیگر اعلام آمادگی خویش را جهت تمدید قرارداد و حفظ آقایان وریا غفوری و سیدحسین حسینی بدون هیچگونه پیش شرط و در چهارچوب شرایط مالی و اخلاقی باشگاه اعلام می‌دارد.

٤- بازیکنان عزیز در صورت پذیرش عملی شرایط باشگاه، قبل از آغاز مذاکره با گزینه های دیگر، با مسئولین مربوطه تماس و درب باشگاه استقلال به روی آنها باز است تا مقدمات تمدید قراردادهای این عزیزان در فضایی دوستانه و در شأن باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال فراهم گردد.

٥-باشگاه استقلال از هواداران فهیم خود انتظار دارد از هرگونه حاشیه سازی و فضاسازی برای باشگاه و بازیکنان عزیز خودداری کرده تا روند نقل و انتقالات و آماده سازی تیم در شرایطی مطلوب پیش برود و امیدواریم در فضایی کاملا منطقی و دور از احساسات تیمی درخور نام استقلال بزرگ مهیا و آماده لیگ نوزدهم شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یان فنت شیپ تایید کرد که در پایان فصل سمت سرمربی‌گری آژاکس را رها خواهد کرد، اما در حال حاضر در حال مذاکره برای قبول نقش دیگری در این باشگاه است.

فنت شیپ امروز در صحبت با رسانه‌های هلندی گفت: «من می‌خواهم در آینده کمک کنم اما با نقشی متفاوت. مربی‌گری را تا پایان فصل ادامه می‌دهم و سپس فرد دیگری جایگزین من خواهد شد.

با نمایندگان باشگاه صحبت می‌کنم. من در باشگاه می‌مانم اما باید در مورد نقش و مسئولیتم در فصل بعد با آنها مذاکره کنم. باید بفهمم نقش من در فصل آینده چیست.

من یک همکاری چندساله را در نظر دارم. این آرزوی من و آژاکس است. باید دید چه نقشی به من خواهد رسید. در هر حال کاملا آماده‌ام تا در هر پستی به این باشگاه خدمت کنم.»

آژاکس یک فصل بسیار کابوس‌واری را سپری کرده است. آنها در حال حاضر در هفت بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند و در رتبه پنجم قرار دارند. این بدترین نتیجه و عملکرد آنها از فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ است.

قبل از شروع فصل جدید، آژاکس نیاز به یک بازسازی بزرگ دارد و اکنون مهم‌ترین سوال در فوتبال هلند این است که چه کسی مسئولیت ساخت آژاکس را برعهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • علی چینی: استقلال در جنگ نابرابر صدرنشین است!