Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان گفت: افغانستان و ایران را گزینه‌های اصلی قهرمانی می‌دانم اما شانس افغانستان نسبت به ایران را ۶۶ به ۳۳ است. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، طارق رزق، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال لبنان پس از شکست 3 بر 2 تیمش در دیدار مقابل ایران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از اینکه قرعه‌ها مشخص شد و فهمیدیم که با ایران بازی می‌کنیم، خیلی‌ها نظرات مختلفی در رابطه با نتیجه این بازی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما اشتباهات زیادی را در دیدار با تایلند مرتکب شده بودیم. اما نمی‌خواستیم این اتفاقات در دیدار با ایران نیز رخ دهد. با این حال دقیقاً از همان نقطه گل خوردیم اما عیبی ندارد بازیکنانم خسته بودند و تمام تلاششان را کردند.

سرمربی لبنان در رابطه با دیدار امروز گفت: ایران تیم بزرگی است و نمی‌خواهم تیمم را با آن‌ها مقایسه کنم. امیدوارم بازیکنان من با تلاش و جنگندگی‌شان هیجان بیشتری به این مسابقات تزریق کرده باشند.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| برنامه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات مشخص شدفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| ایران با پیروزی مقابل لبنان به نیمه‌نهایی رسید/ سامورایی‌ها حریف بعدی شاگردان شاندیزیفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا|سرمربی افغانستان: دوست نداریم شانس صعود به فینال را دست بدهیمفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| سرمربی تایلند:‌ برخی بازیکنانم تجربه پرواز با هواپیما نداشتندفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| افغانستان با پیروزی مقابل تایلند راهی نیمه‌نهایی شد

رزق در رابطه با استفاده از سیستم 5 نفره در دیدار امروز گفت: ما در این بازی به صورت کامل از سیستم 5 نفره استفاده نکردیم. هدفمان این بود که از فضاهای خالی زمین ایران استفاده کنیم. هدف ما در اختیار گرفتن نبض بازی و ایجاد فشار بیشتر روی دروازه ایران بود.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر تیمش به جای دریافت گل اول، می‌توانست دروازه ایران را باز کند، تاکتیک تیمش تغییر می‌کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر، تغییری در روند بازی نداشتیم و حتی اگر دو گل دریافت می‌کردیم، به بازیکنانم گفته بودم که نباید فشاری روی تیم ما باشد چرا که بازیکنان و جنگجویانم را می‌شناسم و می‌دانستم که آن‌ها بیش از 2 گل دریافت نمی‌کنند. ما در بازی با تایلند اشتباهاتی داشتیم اما بازی امروز با بازی تایلند متفاوت بود.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم‌ها را گزینه قهرمانی می‌داند، گفت: افغانستان و ایران را گزینه‌های اصلی قهرمانی می‌دانم اما شانس افغانستان نسبت به ایران را 66 به 33 است.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ تروسیه، سرمربی فرانسوی که سال گذشته هدایت ویتنام را بر عهده گرفته بود، پس از دو باخت متوالی برابر اندونزی و قرار گرفتن در رده سوم گروه F مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از سمت خود برکنار شد.

ویتنام پیش از این هرگز در جام جهانی حضور پیدا نکرده است، اما با افزایش نمایندگان آسیا در جام جهانی 2026 به 8 تیم، امیدها زیاد بود که سرمربی سابق تیم ملی ژاپن بتواند این کشور را به سمت صعود به جام جهانی هدایت کند.

اما شکست در دو بازی متوالی باعث شد که ویتنام چهار امتیاز از اندونزی رده دومی عقب بیفتد. این تیم حالا باید در دو بازی آینده خود نقابل فیلیپین و عراق پیروز شود و امیدوار باشد که اندونزی نتواند سه امتیاز از دو بازی باقیمانده خود در این دور کسب کند.

لازم به ذکر است که تیم‌های اول و دوم 9 گروه از مرحله دوم مسابقات مقدماتی آسیا به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و در حال حاضر عراق با پیروزی 5-0 برابر فیلیپین یکی از دو جواز صعود به دور بعد را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • جام ملتهای آسیا؛ این طلسم شکستنی نیست! | برگزیده سال (حسرت سال)