Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:30:56 GMT

بوی پلاستیک سوخته هواپیما را بازگشت داد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۷۰۸

بوی پلاستیک سوخته هواپیما را بازگشت داد

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ هواپیما بوئینگ 777 مجبور به بازگشت اضطراری به پاریس شد.

دلیل بازگشت اضطراری بوئینگ 777 به فرودگاه شارل دوگل بوی پلاستیک سوخته بود که رسانه ای نیز شد.

مقامات فرودگاهی اعلام کردند پس از درخواست فرود اضطراری پرواز 984 یونایتد ایرلاینز در فرودگاه پاریس، معلوم شد بوی سوختگی در هواپیما به دلیل چسبیدن ظرف پلاستیکی غذا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلاستیک رسانه فرودگاه هواپیما برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود

کمیته رصد هوشمند و پدافند غیرعامل جمعیت هلال احمر امروز با حضور نمایندگانی از تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل مستقل در مرکز عملیات اضطراری ساختمان صلح تشکیل شد.

به نقل از جمعیت هلال‌احمر، مرتضی مرادی پور سرپرست ستاد پدافند غیرعامل در نشست این کمیته تاکید کرد: شناخت موضوعی و ایجاد ادبیات مشترک، مشارکت در تدوین سند مأموریتی و اهداف راهبردی، جلوگیری از موازی کاری و تداخل در امور تخصصی، استفاده از تجربیات مشابه و درس آموخته‌های گذشته، ایجاد حلقه ارتباطی و تمایلات بین سازمان و یکپارچگی و تغییر دانش، نگرش و رفتار در حوزه پدافند غیرعامل از اهداف تشکیل این کمیته است.

وی افزود: با افتتاح این مرکز و با تجمیع همه اطلاعات و تجربه‌های مدیریتی به صورت داشبورد کاملاً تخصصی برای مواجهه با شرایط عادی و اضطراری، عملاً یک مرکز جامع و دائم در سطح کشور و برای رصد تمامی رخداد‌ها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در همه حوزه‌ها ایجاد شده است.

مرادی پور تاکید کرد: رصد و پایش هوشمند و متمرکز اطلاعات مرتبط با مأموریت‌های داوطلبانه، بشردوستانه و امدادی و مخاطرات غیرمترقبه در هلال احمر ایران، سبب می‌شود که علاوه بر دسترسی به اطلاعات دقیق و درست از مبادی معتبر، هماهنگی‌های لازم با دیگر مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم ساز که در شرایط اضطراری و رخداد‌ها نیازمند خدمات داوطلبانه و اضطراری، وارد عمل می‌شوند، به سرعت و سهولت انجام شود.

گفتنی است، مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود