Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:11:17 GMT

ژاپن یکی از قدرت‌های آسیا است/ امشب بازی گره خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۷۴۹

ژاپن یکی از قدرت‌های آسیا است/ امشب بازی گره خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید شاندیزی شامگاه امروز سه شنبه بعد از برتری تیم ملی فوتسال امید کشورمان برابر لبنان و صعود به جمع ۴ تیم برتر آسیا در نشست خبری گفت: بازی سختی داشتیم، امشب بازی گره خورد ولی بالاخره موفق شدیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: همیشه برای ایران آسان‌ترین بازی‌ها سخت‌ترین می‌شوند، بازی واقعاً سختی داشتیم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم این موضوع به شرایط روحی و روانی مربوط می‌شود. ما عادت نکرده‌ایم که برای چنین بازی‌هایی از نظر روحی آماده شویم.

وی گفت: امروز بازی گره خورد چون این مسائل به موضوعات روحی و روانی بر می‌گردد. امشب اگر کمی استرس در چهره من وجود داشت و بازیکنان آن را احساس می‌کردند، بازی را واگذار می‌کردیم. بازی با لبنان را خیلی بد شروع کردیم و بچه‌ها بی‌رمق بودند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ما جوان هستند و تجربه زیادی ندارند، افزود: پس از گل تساوی در دقایق آخر بازیکنان را آرام کردیم و فکر می‌کنم این هنر کادر فنی بود.

شاندیزی سپس گفت: امروز توپ‌هایمان به گل نرفت و اگر به جای تیر دروازه، توپ‌ها گل می‌شد فشار از روی بازیکنان کم می‌شد و راحت‌تر بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتسال امید ایران با اشاره به دیدار ایران با ژاپن در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا گفت: به فینال چهارم مقابل ژاپن که قدرت بزرگ آسیا است رسیدیم و برنامه ریزی خوبی برای این بازی داریم.

وی گفت: این بازی‌ها باعث افزایش تجربه بازیکنان ما می‌شود چرا که بازیکنان جوان به بازی کردن نیاز داشته و به همین دلیل است که تیم‌های شرق آسیا هزینه کرده و به دنبال بازی با تیم ایران هستند.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از ۲۴ خرداد تا اول تیر در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 4644743

منبع: مهر

کلیدواژه: ژاپن تيم فوتسال زير ٢٠ سال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، بازیکنان تیم ملی فوتسال در حال حاضر در تایلند به سر می‌برند. آنها در این استوری بازیکنان و کادر فنی پوستر طراحی شده تیم ملی با شعار «تا پای جان برای ایران» را منتشر کردند تا عزم و اتحاد خود را برای فتح عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نشان دهند.

کد خبر 844860 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ