Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعباس صالحی در حاشیه مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم‌ ترویج کسب‌وکار فرهنگی در فضای مجازی اظهار داشت: تنها در صورت تقویت تولید محصولات فرهنگی می‌توانیم محتوای بیشتر و غنی‌تری در بازار عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت لازم است در زمینه سرمایه‌گذاری کسب‌وکار دیجیتالی اقدامات بیشتری انجام دهد، عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه این است که شرکت‌ها و تولیدکنندگان محتوای فرهنگی با یکدیگر آشنا شده ایجاد و همکاری منسجم‌تری را آغاز کنند.

صالحی با تأکید بر رشد روزافزون فضای مجازی به‌ویژه در میان جوانان عنوان کرد: فضای مجازی به‌عنوان یک زیست‌بوم جدید انسانی و ملی همواره موردتوجه بوده و با درک اهمیت آن، سالانه شاهد رشد توجه به این حوزه در کشور هستیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که برای نخستین بار در استان قم برگزار می‌شود، افزود: لازم است تولیدکنندگان با ایجاد رقابت سالم و افزایش تولیدات محتوای مشترک سبب رونق بازار شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به کسب‌وکارهای فرهنگی را از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه دانست و گفت: برگزاری این نمایشگاه در استان قم با توجه به پیشینه دیرین و کهن دینی و فرهنگی این استان، یکی از بهترین موقعیت‌ها برای رشد و شکوفایی جوانان استان قم به شمار می‌رود که در این زمینه فعالیت دارند.

صالحی در پایان گفت: حوزه علمیه و شهر قم به‌عنوان نخستین شهر که در انقلاب اسلامی تأثیر به سزایی داشته است می‌تواند در ترویج استفاده سودمند از فضای مجازی نیز پیشگام باشد.

انتهای پیام/ب

صحبت های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: دانش آموزانی که پایه هشتم خود را به اتمام رسانده باشند می‌توانند در حوزه‌های علمیه بلند مدت شهرستان‌های جاسک، بشاگرد، میناب، بندرعباس، رودان، پارسیان و حاجی آباد نام نویسی کنند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: نام نویسی در این حوزه‌های علمیه تا شهریور ادامه دارد و تابستان برای افراد کلاس‌هایی برگزار می‌شود و افراد پذیرفته شده در کلاس می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه شوند.

وی گفت: دو حوزه علمیه قشم و بندرلنگه به عنوان سفیران هدایت برای افراد دیپلم به بالا است.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: در ۱۰ حوزه علمیه هرمزگان با بیش از هزار طلبه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: در حوزه‌های علمیه استان بیش از ۴۰۰ رشته در حوزه‌های دانش قرآنی، حدیث در علوم انسانی، اقتصاد اسلامی، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی، عرفان، کلام، منطق و فلسفه آموزش داده می‌شود.

وی گفت: طلاب در استان هرمزگان تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند ادامه تحصیل دهند و در کنار حوزه در دانشگاه‌های دیگر هم می‌توانند مشغول به تحصیل شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان افزود: در سال تحصیلی آینده هم در مقطع دکتری رشته‌های کلام با گرایش مهدویت و سطح سه کارشناسی ارشد مدیریت اسلامی، مشاوره اسلامی، کلام و تفسیر در استان طلبه پذیرش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت