Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@03:39:34 GMT

نتانیاهو خواهان اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۸۹۰

نتانیاهو خواهان اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنان تکراری و با اتهام زنی مجدد، خواستار بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران شد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اتهام زنی علیه ایران بار دیگر از قدرت‌های جهانی خواست تا در صورت افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده از سوی ایران، تحریم‌ها باز اعمال شوند.

بیشتر بخوانید:

فیلم / روحانی: ما با هیچ ملتی نمی‌جنگیم نشنال این ترست: ترامپ مقابل ایران به بن‌بست خورده است

به نوشته وبگاه «آلگماینر» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس سه شنبه در مراسمی در قدس اشغالی گفت: «در صورت تهدید ایران و نقض توافق هسته‌ای، جامعه بین‌المللی باید به فوریت تحریم‌های قبلی علیه ایران را باز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو روز قبل نیز درباره حادثه اخیر در دریای عمان به اتهام زنی علیه ایران پرداخت. وی که در مراسم افتتاحیه «شهرک دونالد ترامپ» در جولان اشغالی صحبت می‌کرد، مدعی شد که ایران پشت حملات به نفتکش‌ها در دریای عمان بوده است.

رئیس‌جمهور آمریکا نیز چندی قبل گفته بود خروج کردن آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران، کمک بزرگی به تل آویو بوده است. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در این زمینه گفت: «نگاه ایران دیگر به مدیترانه نیست و فکر می‌کنم اسرائیل نسبت به آنچه در سالیان سال شاهد آن بوده‌ایم احساس امنیت بیشتری می‌کند.»

در حالی‌که ایران بارها اعلام کرده که در پی ساخت بمب هسته‌ای نبوده، نتانیاهو در بخش دیگر سخنان خود در قدس اشغالی مدعی شد که تل‌آویو به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در حالی علیه ایران اتهام زنی کرده که «مرکز مطالعات استکهلم» به تازگی در گزارشی نوشت که تل آویو اینک ۹۰ کلاهک اتمی دارد.

به نوشته این موسسه، رژیم صهیونیستی سال گذشته ۱۰ کلاهک اتمی به زرادخانه خود افزوده به گونه‌ای که در حال حاضر بین ۸۰ تا ۹۰ بمب اتمی و هیدروژنی دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری آمریکا ایران برجام بنیامین نتانیاهو تحریم ایران توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین کنعانی تصریح کرد نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899054

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم