Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: مقام‌های آمریکایی در محافل غیرعلنی تأکید کرده‌اند احتمال تقابل نظامی مستقیم با ایران، مگر در صورت حمله ایران به کشتی‌های آمریکا یا شهروندان این کشور «بسیار بعید» است.

پایگاه خبری-تحلیلی «پولیتیکو» با گزارش این خبر افزود با آنکه مشاوران تندرو «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ایران را به انجام رفتارهای بد متهم می‌کند، مقام‌های آمریکایی در محافل غیرعلنی تأکید می‌کنند احتمال درگیری نظامی میان دو طرف بسیار بعید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام‌ها گفته‌اند رئیس‌جمهور آمریکا که در دوران تبلیغات رئیس‌جمهوری تأکید کرد قصد دارد آمریکا را از افتادن در ورطه جنگ‌های خارجی غیرضروری دور نگاه دارد. این تبلیغات، در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین موانع پیش روی او برای درگیری با ایران به شمار می‌رود. مقام‌های آمریکایی تأکید کرده‌اند ترامپ کماکان به دنبال یک توافق هسته‌ای بهتر با ایران است.

 

در حال تکمیل...

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: مقام های آمریکایی تقابل نظامی آمریکا و ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظریف: بعید می دانم بتوانیم اختلاف‌های خود را با آمریکا حل کنیم / ما باید مدیریت اختلافات داشته باشیم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهیگیری ظریف و همسرش (فیلم) کنایه معاون رئیسی به ظریف : برایش تور نظامی هم گذاشتند ولی درس نگرفت (فیلم) تحلیل ظریف از نوع رابطه ایران با چین و روسیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • فنلاند: معاهده دفاعی با آمریکا حاکمیت ما را تضعیف خواهد کرد
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • ظریف: بعید می دانم بتوانیم اختلاف‌های خود را با آمریکا حل کنیم / ما باید مدیریت اختلافات داشته باشیم (فیلم)
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟