Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:25:06 GMT

اختلال اینترنتی خدمت رسانی پست آبادان را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۹۱۶

اختلال اینترنتی خدمت رسانی پست آبادان را مختل کرد

به گزارش ایرنا جمعی از مراجعه کنندگان به اداره پست آبادان ضمن ابراز گلایه از قطع سرور مرکزی اداره پست و دریافت نکردن بسته های پستی از سوی این اداره خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

یکی از مراجعه کنندگان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: چندین نوبت برای ارسال بسته پستی به اداره پست آبادان مراجعه کردم ولی به دلیل قطع سیستم ناشی از اختلال در اینترنت نتوانستم بسته خود را پست کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان جمالی گفت: در هوای داغ و با صرف هزینه کرایه تاکسی خود را به اداره پست مرکزی رساندم ولی نتوانستم بسته خود را پست کنم.

یکی دیگر از مراجعه کنندگان نیز گفت: پس از مراجعه به پست مرکزی آبادان و دریافت نوبت در صف انتظار متصدی اعلام کرد سیستم قطع شده و مراجعه کنندگان برای ارسال بسته های پستی خود به دفاتر پستی سطح شهر مراجعه کنند.

علی موسوی افزود: چطور دفاتر پستی پستی مشکلی برای ارسال بسته های پستی ندارند ولی اداره پست مرکزی آبادان همواره مشکلی اختلال در سیستم ثبت مرسوله دارد.

رئیس اداره پست آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تائید اختلال در سیستم ثبت و ارسال محموله های پستی این اداره اظهار داشت: این مشکل از ۱۵ روز گذشته در سطح استان خوزستان ایجاد شده و از طریق کارشناسان در دست بررسی است.

سیدحسین حیدری گفت: برای تسهیل در ارسال بسته های پستی شهروندان در پست مرکزی از اینترنت شهری بجای اینترنت مرکزی اداره پست استفاده می‌شود که به دلیل برخی مشکلات زیرساختی شاهد قطع اینترنت در برخی از مواقع و بروز مشکل در دریافت بسته های پستی می‌شویم.

وی افزود: دفاتر پستی شهر آبادان با نرخ یکسان با اداره پست مرکزی بسته های پستی را از مراجعه کنندگان دریافت می‌کنند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام سایت پست خوزستان ۲۷ دفتر خدمات پستی در شهر و روستاهای آبادان فعال هستند.

۳۰۱۵/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حسن موحدیان در آغاز یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، با گرامیداشت دوم اردیبهشت‌، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این روز را به صورت ویژه به پاسداران گرانقدر و جان‌‎برکف تبریک می‌گویم.

وی گفت: سپاه پاسداران در عمر بیش از چهار دهه خود خدمتگزار مردم بوده و در زمینه‌های نظامی، دوران دفاع مقدس و عقب‌راندن دشمن بعثی، عمران و آبادانی، مقابله با دشمنان، فعالیت‌های خدماتی برای عموم مردم و غیره فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز کسب کرده است.

موحدیان با بیان اینکه این مناسبت را باید به طور خاص به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تبریک گفت، افزود: قرارگاه یکی از شرکای عمرانی مدیریت شهری و شهرداری مشهد مقدس است و اجرای پروژه‌های کلانی چون مترو، خط انتقال پساب به پرکندآباد، ایجاد تقاطع غیرهمسطح خیام و فهمیده و غیره توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

رئیس شورای شهر مشهد در ادامه به 5 اردیبهشت‌، سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به کشور عزیزمان در صحرای طبس، در قالب عملیات موسوم به پنجه عقاب اشاره کرد و افزود: این حرکت خبیثانه، ریشه در خیانت رئیس جمهور وقت، بنی‌صدر داشت که با لطف خداوند متعال، این انقلاب به راه خود ادامه داد.

موحدیان، صحرای طبس را یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان و تبلور قدرت امداد الهی دانست و تصریح کرد: یاد و خاطره «محمد منتظر قائم»، نخستین فرمانده سپاه پاسداران استان یزد و شهید واقعه طبس را هم گرامی می‌داریم.

وی گفت: یکی از خبرهای امیدبخش روزهای اخیر، نهایی شدن قرارداد خرید اتوبوس‌های نو برای مشهد مقدس است؛ اقدامی که موجب رفاه حال مردم و کاهش آلودگی هوای شهر مشهد می‌شود.

موحدیان با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های کمیسیون عمران و حمل‌ونقل برای تحقق این مهم، افزود: هر ماه شاهد ورود 10 تا 15 دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی خواهیم بود و خوشبختانه قرارداد خرید 59 دستگاه اتوبوس نیز حل و فصل شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد، ناطق پیش از دستور یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: چه کسی قرار است به سه میلیون شهروند و 30 میلیون زائر خدمات شایسته ارائه کند؟ باید احساس تعلق ارتقا یابد، در تمام لایه‌های شهرداری تا سطوح کارگری روح برنامه نهادینه شود، همه باید بدانند اقدامات اساسی و علی الخصوص کلان پروژه‌ها برای تمرکز اقدامات چیست تا با یاری هم به قله بلند مدیریت شهری که همانا خادمی شایسته شهر امام مهربانی است برسیم.

تبدیل وضعیت بیش از 4000 نیروی ایثارگر

فاطمه سلیمی افزود: در این زمینه تبدیل وضعیت بیش از 4000 نفر نیروهای ایثارگر بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و همچنین پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی مشمول، اصلاح احکام کارمندی در سال گذشته منطبق بر نامه شماره31975 سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درخصوص تبیین نحوه تاثیر ترمیم حقوق کارمندان، موضوع مفاد بند یک قانون اصلاح بودجه سال 1401 کل کشور اعمال طرح طبقه‌بندی مشاغل قانون کار برای کارکنان مدیریت پیمان و همچنین تشکیل اداره امور کارگری جهت پیگیری ویژه موضوعات این عزیزان، اشاره می‌شود که اتفاق مهمی در راستای توجه به منابع انسانی بود.

سلیمی تصریح کرد: همچنین برای نخستین بار افزایش احکام نیروهای دارای رابطه استخدامی مستقیم، مدیریت پیمان، و کارگری در حقوق فروردین ماه 1403 اعمال و پرداخت شد.

ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری شهری در شهرداری مشهد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت ماه هفته خلاقیت و نوآوری که پاسداشت ایده‌ها و نگرش‌های نوآورانه و محرک توسعه است را تبریک می‌گویم؛ خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد. این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمامی عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند، از این رو اهمیت بسیاری دارد. کیفیت زندگی شهری نیز به حضور نگاه های خلاق و نوآور وابسته است.

وی با بیان این مطلب که ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری شهری از اقداماتی است که در این دوره شورای شهر با حمایت کمیسیون از این امر رخ داد و توجه ویژه شهرداری مشهد به امر نوآوری را نمایش می‌دهد گفت: داشتن شهری آباد و پر رونق درگرو افکار خلاقانه کارآفرینان، پژوهشگران و فرهیختگان علوم مختلف است که با پردازش صحیح می‌توانند به سکوی پرشی برای توسعه شهری منجر شود. در این دوره کمیسیون برنامه و بودجه، منابع انسانی و فناوری اطلاعات، علاوه بر نگاه خلاقیت و نوآوری که تا آخر دوره چندین مرکز خلاقیت برای حل مسائل شهری و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تاسیس خواهد شد.

سلیمی افزود: توجه به فناوری و هوشمندسازی،کسب جوایز متعدد شهر هوشمند، انعقاد قرادداد و ارائه مجوز به پنج اپراتور از جمله شاتل، های وب، پیشگامان، صبا نِت و آسیاتِک جهت ارائه سرویس اینترنت به مردم از طریق فیبر نوری که منجر به افزایش سرعت و کیفیت اینترنت می‌شود؛ در مناطق 9 و 11 تقریبا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با تاکید بر موضوع در همایش 6 اردیبهشت ماه سایر مناطق شهری هم با سرعت مناسبی پیش خواهد رفت.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد بیان کرد: حمایت بیمه ای تکمیلی برای همکاران حجمی در فرزندان دوم به بعد که منطبق بر قانون جوانی جمعیت بود صورت گرفت و بیمه مربوطه با پرداخت حق السهم 40-60 دایر شد. اقداماتی همچون سرانه محور شدن رفاهیات همکاران، مشمول هزینه های ناباروری در تکمیل درمان، هماهنگی های ایاب و ذهاب مادران باردار و رفاهیات ویژه امور پزشکی و سلامت مادران باردار در سطح کارکنان شهرداری؛ همچنین دوره های آموزشی تربیت فرزند، مشاوره های ازدواج و ...، غربالگری های ویژه بانوان و آقایان، باشگاه های مخاطب محور و ... در سطح شهروندان نیز از سایر اقدامات مورد پیگیری کمیسیون بوده است.

افتتاح رصدخانه شهری در حوزه برنامه‌ریزی و تدقیق تصمیم‌گیری‌ها

سلیمی گفت: کمیسیون برنامه بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی در شش ماه اخیر با برگزاری حدود 65 جلسه، موفق به بررسی و تعیین تکلیف موضوعات حائز اهمیتی چون بررسی و جمع بندی تفریغ 1400، تفریغ 1401، اصلاح 1402 و بودجه 1403 و بیش از 100 طرح و لایحه از جمله عوارض و بهای خدمات سال 1403، اعطای مشوق های ویژه برای فعالان حوزه ساخت و ساز، لایحه تسهیل تملک املاک واقع در طرح های شهری در راستای مدیریت درآمدهای شهرداری، و تعداد بیش از 170 دستور کار شده است.

وی در خصوص فعالیت رصدخانه شهری نیز گفت:بدون در دست داشتن آمار کافی، دقیق و به‌هنگام، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، تعیین اهداف، راهکارها و فعالیت‌ها و در نهایت ارزیابی نتایج مربوطه امکان‌پذیر نیست،فعالیت های رصدخانه شهری در حوزه برنامه ریزی و تدقیق تصمیم‌گیری‌ها نیز به صورت رسمی افتتاح شد؛این رصدخانه به منزله چشمی بینا قادر است نقشی اساسی در تصمیم‌سازی‌های مدیریتی ایفا کند و ماهیت اصلی آن گردآوری داده‌های مدیریت شهری در قالب داده‌های آماری و لایه‌های مکانی است تا با مصورسازی داده‌ها و ارائه تحلیل‌های ممکن، امکان تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و آینده‌پژوهی را به گونه ای بهتر فراهم کند.

نام‌گذاری ایستگاه‌های خط‌ سه قطارشهری

در ادامه این جلسه، لایحه نام‌گذاری تعدادی از معابر فرعی به نام شهدا و نام‌گذاری ایستگاه‌های خط‌سه قطارشهری تصویب شد. بر اساس این لایحه، ایستگاه واقع در ترمینال به نام ایستگاه «پایانه امام‌رضا(ع)»، ایستگاه واقع در میدان 15 خرداد به نام ایستگاه «15 خرداد»، ایستگاه واقع در میدان بسیج به نام ایستگاه «بسیج»، ایستگاه واقع در تقاطع آیت‌الله مصباح‌یزدی و شهید حنایی به نام ایستگاه «علامه مصباح‌یزدی»، ایستگاه واقع در خیابان شهید اندرزگو مشرف به باب‌الجواد به نام «حرم مطهر»، ایستگاه واقع در محدوده ره‌باغ آیت‌الله واعظ‌طبسی و خیابان آیت‌الله شیرازی به نام «آیت‌الله واعظ‌طبسی» و ایستگاه واقع در میدان شهدا به نام «شهدا» (تلاقی سه خط قطارشهری) نام‌گذاری می‌شود.

بودجه مصوب 1403 شهرداری، نتوانسته تایید هیئت تطبیق را بگیرد

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای شهر مشهد نیز گفت: متاسفانه تاکنون با وجود کم‌کاری دوستان بودجه مصوب سال 1403 نتوانسته تایید هیئت تطبیق فرمانداری را بگیرد که این تاخیر در تایید نهایی امور مالی شهرداری خلل ایجاد می‌کند. 

مجید دبیریان در تذکر به شهردار مشهد تصریح کرد: جناب شهردار مطابق ماده 26 آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها، مسئولیت تنظیم بودجه بر عهده شهرداری است که شهردار بودجه را تنظیم و ارسال و شورا نیز مصوب کرده و برای تایید نهایی به فرمانداری ارسال شده اما متاسفانه تاکنون با وجود کم‌کاری دوستان بودجه مصوب سال 1403 نتوانسته تایید هیئت تطبیق فرمانداری را بگیرد که این تاخیر در تایید نهایی امور مالی شهرداری خلل ایجاد می‌کند. لذا شهردار فردی را برای تاییدیه و رفع ابهامات بودجه شهرداری در هیئت تطبیق مامور کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکری بیان کرد: بودجه را تصویب کردیم و به کمیته انطباق ارسال شده، اما کمیته ابهام گرفته و برگشت خورده که ما دوباره اصلاح کردیم. با این وضعیت ابلاغ بودجه به نیمه دوم یا انتهای اردیبهشت می‌رسد، بنابراین الان تمام هزینه‌کرد‌های شهرداری خلاف قوانین و مقررات است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ادامه داد: اگر می‌خواهید مشکلی ایجاد نشود، الان باید یک دوازدهم یا دو دوازدهم ابلاغ شود تا شهرداری کار خود را انجام دهد. الان بودجه مصوب نداریم که شهرداری براساس آن کاری انجام دهد.

حاجی بگلو ادامه داد: یکی از اشکالات اساسی ما این است که در هیئت تطبیق از موضوعات فنی و کارشناسی ما نیز مطلع نیستند؛ امیدواریم فرماندار فکری برای این موضوع کرده و از افراد متخصص استفاده کند.

مشروح مصوبات یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد 

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در پایان یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورا، به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و گفت: امروز، لایحه نامگذاری 3 معبر فرعی شهری به نام شهدای گرانقدر در دستورکار قرار گرفت که به تصویب رسید، علاوه بر این نامگذاری 7 ایستگاه از خط 3 قطارشهری مشهد نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با آن موافقت کردند و تصویب شد.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو افزود: بر اساس دیگر دستور کار این جلسه که به تصویب رسید، به شهرداری مشهد اجازه داده شد که نسبت به واگذاری سرقفلی واحدهای تجاری مجتمع تجاری و اداری «شمس»، براساس قیمت کارشناسی رسمی به صورت نقد و اقساط، با کارگزاری اتحادیه «ساعت مشهد» طی 24 ماه اقدام کند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • کرامت مردم هنگام مراجعه به دستگاه‌ها باید حفظ شود
  • فیلم/ خدمت رسانی شبانه امدادگران هلال احمر در مناطق سیل‌زده بلوچستان