Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:02:02 GMT

اختلال اینترنتی فعالیت پست آبادان را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۹۴۸

اختلال اینترنتی فعالیت پست آبادان را مختل کرد

به گزارش ایرنا جمعی از مراجعه کنندگان به اداره پست آبادان ضمن ابراز گلایه از قطع سرور مرکزی اداره پست و دریافت نکردن بسته های پستی از سوی این اداره خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

یکی از مراجعه کنندگان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: چندین نوبت برای ارسال بسته پستی به اداره پست آبادان مراجعه کردم ولی به دلیل قطع سیستم ناشی از اختلال در اینترنت نتوانستم بسته خود را پست کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان جمالی گفت: در هوای داغ و با صرف هزینه کرایه تاکسی خود را به اداره پست مرکزی رساندم ولی نتوانستم بسته خود را پست کنم.

یکی دیگر از مراجعه کنندگان نیز گفت: پس از مراجعه به پست مرکزی آبادان و دریافت نوبت در صف انتظار متصدی اعلام کرد سیستم قطع شده و مراجعه کنندگان برای ارسال بسته های پستی خود به دفاتر پستی سطح شهر مراجعه کنند.

علی موسوی افزود: چطور دفاتر پستی پستی مشکلی برای ارسال بسته های پستی ندارند ولی اداره پست مرکزی آبادان همواره مشکلی اختلال در سیستم ثبت مرسوله دارد.

رئیس اداره پست آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تائید اختلال در سیستم ثبت و ارسال محموله های پستی این اداره اظهار داشت: این مشکل از ۱۵ روز گذشته در سطح استان خوزستان ایجاد شده و از طریق کارشناسان در دست بررسی است.

سیدحسین حیدری گفت: برای تسهیل در ارسال بسته های پستی شهروندان در پست مرکزی از اینترنت شهری بجای اینترنت مرکزی اداره پست استفاده می‌شود که به دلیل برخی مشکلات زیرساختی شاهد قطع اینترنت در برخی از مواقع و بروز مشکل در دریافت بسته های پستی می‌شویم.

وی افزود: دفاتر پستی شهر آبادان با نرخ یکسان با اداره پست مرکزی بسته های پستی را از مراجعه کنندگان دریافت می‌کنند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام سایت پست خوزستان ۲۷ دفتر خدمات پستی در شهر و روستاهای آبادان فعال هستند.

۳۰۱۵/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد