Web Analytics Made Easy - Statcounter

در همایش ملی بسیج اساتید از پوستری با عنوان «ارابه جنگی سپاه ابرهه که به گل نشسته است»؛ با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در همایش روز ملی بسیج اساتید که با عنوان «آئین ملی استاد تراز انقلاب اسلامی» با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس بسیج اساتید کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد از پوستری با عنوان «ارابه جنگی سپاه ابرهه که به گل نشسته است»؛ رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پوستر تصویری از ناوهواپیمابر آمریکایی آبراهام لینکلن است با سخنی از سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران با این عنوان که «ناوهای  هواپیمابر آمریکا آهن قراضه‌ای بیش نیستند».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلامی استاد تراز انقلاب اسلامی حجت الاسلام رستمی ناو هواپیمابر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی عملیات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی ایران اسلامی، صبح امروز (۲۷ فروردین ماه) از دیوارنگاره جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با این موضوع رونمایی شد.

 

این دیوارنگاره تصویری از باران موشک‌ها برفراز سرزمین‌های اشغالی را نشان می‌دهد و بخشی از تورات که به نابودی صهیونیست‌ها اشاره می‌کند را به زبان‌های فارسی و عبری نمایش می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات «وعده صادق»
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد