Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@05:45:47 GMT

شهربازی مدرنِ کره شمالی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۹۶۵

شهربازی مدرنِ کره شمالی +فیلم

شهربازی مدرنِ کره شمالی +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: شهربازی کره شمالی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)

عصر ایران - کابینی (Cabini) یک خانه پیش ساخته با طراحی ماژولار، جمع و جور و به راحتی قابل حمل و نقل است که توسط شرکت رومانیایی تی اف لاواندا (TF Lavanda) ساخته می شود. این خانه کوچک به دوستداران طبیعت اجازه می دهد تا شانس ارتباط با فضای باز را داشته و همچنین از راحتی فضایی مدرن لذت ببرند.

کابینی دارای ساختار فولادی با نمای چوبی و سیمانی است و در ساخت آن از مواد مدرن با کیفیت بالا استفاده شده است. این خانه دارای پنل های خورشیدی و سقف سبز ضد آب است. با مساحت 36 متر مربع، کابینی می تواند میزبان سه نفر برای تجربه یک زندگی مستقل از شبکه برق در دل طبیعت باشد.

خانه کابینی شرکت تی اف لاواندا از دو حجم روی هم قرار گرفته شکل می گیرد. این طراحی دو تراس ایجاد می کند که هر کدام به محیط طبیعی اطراف در جهات مختلف دید دارد. تراس پانورامیک بالایی با چوب ساج اندود شده و از چوب و حفاظ شیشه ای ساخته شده است. استفاده از شیشه های بزرگ در نماها ارتباط بین فضاهای درونی و بیرونی خانه را تقویت کرده و نزدیکی به طبیعت را هرچه بیشر افزایش می دهد.

تجربه زندگی مدرن در دل طبیعت

فناوری ساخت کابینی مسیر طبیعت را دنبال می کند و تکنیک هایی را در بر می گیرد که جدید نیستند، اما در طول سال ها قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده اند. این امر در ترکیب با استانداردهای بالای مواد مورد استفاده و طراحی جمع وجور، اطمینان حاصل می کند که تعمیر و نگهداری از خانه کم هزینه و ساده باشد.

تیم تی اف لاواندا این خانه را روی یک فریم فلزی همراه با چوب و پنل های فیبر سیمانی می سازند که نمایی با قابلیت تهویه ایجاد کرده و می تواند در رنگ های مختلف عرضه شود. برای عایق بندی فضای داخلی از پشم سنگ 15 سانتیمتری و فوم پی آی آر 5 سانتیمتری استفاده می شود.

افزون بر این، پنجره ها از آلومینیوم با شیشه های سه جداره با سایه بان های سبک فروشگاهی ساخته شده اند. سقف ضد آب دارای یک غشای پی وی سی است که امکان ایجاد یک سقف سبز یا گسترش با پنل های خورشیدی و فتوولتائیک را فراهم می کند.

گزینه های سفارشی سازی به خانه کابینی اجازه می دهد با سامانه صوتی داخلی، کاغذدیواری های مختلف، سامانه سایه بان خودکار، سامانه هشدار با حسگرهای حرکت، پارکت سه لایه، گرمایش از کف، یا پنل های الکتریکی با کنترل بی سیم یکپارچه شود.

اطلاعات پروژه:

نام: کابینی

معمار: تی اف لاواندا

مساحت: 36 متر مربع

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خانه ای که 3 ساعته آماده می شود/ شروع قیمت از یک میلیارد و دویست (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • رنگرزی سنتی به سبک مدرن و خلاقانه (فیلم)
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • ۳۵ درصد بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری مدرن و ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بوده است
  • فرآوری شیر بز و پرورش هزاران بز در مدرن‌ترین مزارع جهان (فیلم)
  • حوزه پزشکی در دوران گذار از مدرن به پزشکی شخصی‌سازی است
  • هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)
  • انتخاب اول طراحان برای نمای ساختمان‌های مدرن؛ آجر نما