Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید مهدی مقدسی» در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت افزود: مجلس از ابزارهای قانونی برای مقابله با دلالان و واردکنندگان گسترده واگن استفاده خواهد کرد و به طور حتم هر وزیری که به دنبال واردات واگن به داخل کشور باشد، استیضاح خواهد شد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تاکید مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از صنایع داخلی و با وجود ابلاغ اصلاحیه قانون استفاده حداکثری از توان داخل، متأسفانه طبق اطلاعات واصله، برخی از افراد با نفوذ با حمایت برخی از وزارتخانه‌ها، به دنبال واردات ۴ هزار دستگاه واگن به داخل کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی شرکت‌های داخلی توان بالایی در تولید واگن برای توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی دارند، اما برخی از وزارتخانه‌ها به دنبال تشدید فشار به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ثبت سفارش واردات واگن هستند.

** هیچ فرد یا گروهی حق واردات واگن را ندارد

مقدسی افزود: قطعاً در شرایط کنونی هیچ فرد یا گروهی حق واردات واگن را ندارد، حال اگر کسانی به دنبال استفاده از فاینانس دیگر کشورها هستند، می‌توانند نسبت به واردات اقلامی که در داخل کشور تولید نمی‌شود، اقدام کنند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • پله‌های برقی تهران بالاخره نونوار می‌شود
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده