Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کشمیری در حاشیه افتتاح این بخش گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران دیالیزی بخش دیالیز صفاقی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر در سال ۹۰ با حضور دو متخصص داخلی و یک پرستار آغاز به کار کرد اما ارائه خدمات به بیماران نیازمند فضای فیزیکی و امکانات مطلوب‌تری داشت.

کشمیری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان واحد بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه در راه‌اندازی بخش جدید دیالیز صفاقی گفت: پس از انجام پیگیری‌های بی‌وقفه مسئولان واحد بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بخش جدید دیالیز صفاقی در طبقه فوقانی بخش همودیالیز فاطمه زهرا (س) بهسازی، تجهیز و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه در حال حاضر ۳۳ بیمار در استان بوشهر دیالیز صفاقی می‌شوند خاطرنشان کرد: افتتاح این بخش جدید با حضور دو متخصص نفرولوژی که بومی استان هستند نویدبخش ارائه خدمات دیالیز صفاقی به بیماران دیالیزی است.

کشمیری افزود: در حال حاضر ۲۵ بیمار در شهر بوشهر از این روش دیالیزی استفاده می‌کنند.

بخش جدید دیالیز صفاقی بیمارستان خلیج‌فارس بوشهر در طبقه فوقانی بخش همودیالیز فاطمه زهرا (س) با حضور رئیس دانشگاه، معاون درمان، رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس، مسئول واحد بیماری‌های خاص و جمعی از دیگر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افتتاح شد.

دیالیز صفاقی یکی از روش‌های درمانی بیماران با نارسایی کلیوی است که جایگزین مناسبی برای دیالیزی خونی است.

کد خبر 4644745

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068246 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر-خرم آباد
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه می‌شود
  • جلب اعتماد صنایع مهم‌ترین مشکل پژوهشگران است/ تسهیل استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مرتبط با صنعت