Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمیدکشکولی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان الیگودرز در فرمانداری این شهرستان افزود: یکهزارو ۲۰۰ کیلومتر راه در الیگودرز وجود دارد که بخش زیادی از راه‌های فرعی تحت الشعاع خسارات سیل امسال قرار گرفتند.

وی با تقدیر از زحمات دادگستری لرستان بیان کرد: راه اندازی دادگستری در شهر شول آباد یکی از اقدامات مهم در کاهش جرم و رسیدگی به پرونده‌ها در منطقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشکولی با بیان اینکه امنیت پایدار در شهرستان مدیون شورای تأمین شهرستان است، ادامه داد: افرادی با مدیریت کشور انگلستان قصد اقدامات خرابکارانه در مناسبت‌های مذهبی در بقعه امامزاده محمد ابن حسن انجام دهند.

/ ‏۶۰۶۰/‏۷۲۷۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، روح‌الله سرگزی اظهار داشت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان 18 هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

سرگزی خاطرنشان کرد: براثر بارش‌های شدید رگباری اخیر علاو بر مسدوی راه‌های ارتباطی آب سدکهیر در جنوب این استان با ظرفیت 343 میلیون متر مکعب سرریز کرده است.

وی گفت: شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست