Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:44:03 GMT

امیدوارم در استقلال بمانم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۲۱۰۴

امید نورافکن در حاشیه تمرین تیم امید ایران در جمع خبرنگاران گفت:‌ این اولین روزی است که در اردوی تیم امید حضور پیدا کردم بعد از بازی‌های مرحله مقدماتی امیدوارم از این مرحله هم بتوانیم با موفقیت به مرحله بعدی صعود کنیم.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه قرار است یک بازی با تیم ملی بزرگسالان انجام بدهید و شرایط تیم امید چگونه است، اظهار داشت: من از بازی با تیم بزرگسالان ایران بی‌خبرم اما می‌دانم که کار سختی در پیش داریم و باید فقط و فقط تمامی اهالی ورزش و فدراسیون فوتبال به ما کمک کنند تا به المپیک صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارمان به هیچ‌وجه آسان نیست اگر چنین بود دوره‌های قبل هم می‌توانستیم به المپیک برویم که نتوانستند چنین کاری را انجام بدهند و اکنون با آمدن فرهاد مجیدی که یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های کشورمان است امیدوارم به المپیک راه پیدا کنیم.

نورافکن در مورد اینکه با مجیدی در استقلال هم کار کرده است و آیا فکر می‌کند تیم امید به المپیک می‌رسد یا نه، گفت: با حرف که نمی‌توان  بگویم به المپیک می‌رسیم یا نمی‌رسیم اما تمام سعی و تلاش‌مان را خواهیم کرد در جلسه‌ای  که داشتیم  مجیدی گفت کارمان سخت است و باید تمرکز کنیم.

وی در مورد اینکه فصل بعد در استقلال می‌مانی یا نه، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم صحبت‌های با شارلوای بلژیک شده است .انشاءالله که هرچه که خیر است پیش بیایید من از بچگی عاشق استقلال بودم و امیدوارم نتیجه خوبی برای من و باشگاه به همراه داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم ملی امید بازیکن استقلال امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید