Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اسبق پرسپولیس راهکارهایی از جمله کناره گیری مدیرعامل فعلی را برای خروج مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مطرح کرد.

به گزارش قدس آنلاین امیر عابدینی، مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش پیشنهادهایی را برای عبور پرسپولیس از بحران مطرح کرد. عابدینی در این خصوص نوشت:
درود و سلام به دوستداران پرسپولیس همیشه قهرمان نمی‌خواستم در شرایط کنونی حرفی و کلامی با شما عزیزان داشته باشم، اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که بعضی از هواداران با گله از من خواستند نظرات خود را عنوان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱- ابتدا باید با قاطعیت بگویم صاحبان معنوی باشگاه هواداران می‌باشند ولاغیر و اینان حق دارند نگران روند مدیریتی باشگاه خود باشند.
٢- باید همه ما هوشیار باشیم در زمین غیر دوست بازی نکنیم و بادقت و موشکافانه مسائل را دنبال بکنیم و از امنائ خود مثل آقا کریم و ... نظرخواهی کنیم که نکند در مسیر اشتباه حرکت کنیم.
٣- به هیئت‌مدیره پیشنهاد می‌کنم با استعفای مدیرعامل موافقت کنند و افرادی مثل آقای کاشانی نیز خود کناره‌گیری کنند تا تنش از بین برود و در آرامش برای سامان‌دهی تیم بعد از برانکوی فراموش‌نشدنی اقدام نمایند.
٤- به وزارت ورزش پیشنهاد می‌کنم از نیروهای کاربلد و صددرصد پرسپولیسی برای ترمیم مدیریت باشگاه استفاده نماید و از دخالت در امور باشگاه جداً خودداری نمایند.
٥- مدیریت جدید به یک گروه پنج نفره مرکب از آقا کریم باقری، علی آقای کریمی، آقا مهدی مهدوی‌کیا و دو نفر پیشکسوت مثل آقا فرشاد پیوس و آقای محمد پنجعلی ماموریت بدهند ظرف ۱۰ روز دو گزینه خارجی و دو گزینه داخلی را به باشگاه پیشنهاد کنند و باشگاه سریعاً اتخاذ تصمیم نماید.
٦-امیدوارم مشکلات با خرد و اندیشه و صبر هرچه زودتر برطرف گردد در ضمن یادآور می‌شوم پرسپولیس در مسیر درخشان خویش همیشه از بحران‌ها با سربلندی بیرون آمده و پرچم سرخ همیشه بالاست.

۲۵۶ ۴۳

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امیر عابدینی ایرج عرب بحران در پرسپولیس برانکو پرسپولیس رفتن برانکو از پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

ویدئو: 330720

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست