Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو پاراتیچی همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال است تا پل پوگبا را به تورین برگرداند اما تحقق این انتقال به شدت سخت و پیچیده است.

طرفداری- پل پوگبا امیدوار است در این تابستان منچستریونایتد را ترک کند. رئال مادرید و یوونتوس به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن جواهر ۲۶ ساله فرانسوی هستند اما منچستریونایتد به راحتی رضایت نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، با وجود مذاکرات رئال مادرید و پوگبا، پل ترجیح می دهد به یوونتوس بازگردد. پوگبا علاقه مند است که چالش جدیدی را در یوونتوس دوباره آغاز کند و به دوران اوجش برگردد. با این حال تحقق این انتقال آسان نیست. پوگبا سالانه ۱۵ میلیون یورو حقوق دریافت می کند و یوونتوس در ابتدا باید ببیند که می تواند با وی به توافق برسد یا خیر. از طرفی منچستریونایتد تاکید دارد که برای رضایت دادن، حداقل ۱۵۰ میلیون یورو می خواهد. 

یوونتوس امروز با نماینده پوگبا دیدار کرده است. طرفین هر روز با هم در ارتباط هستند و علاقه پوگبا به بازگشت به تورین، همچنان یوونتوس را امیدوار نگه می دارد. از طرفی رئال مادرید هم کاملا در حال رصد شرایط است. زیدان تاکید دارد که پوگبا را به سانتیاگو برنابئو ببرد اما باشگاه همچنان نتوانسته چنین درخواستی را عملی کند. رئال مادرید می‌خواهد نهایتا تا 2 هفته دیگر کار خرید پل پوگبا را تمام کرده باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!

گروهی از خبرنگاران به بازدید از زاینده‌رود از کوهرنگ تا شهر اصفهان رفتند. به نظر می‌رسد شرایط همچنان مثل قبل است، لوله‌های زیادی همچنان آب رود را به باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی انتقال می‌دهند و برداشت‌های بی‌رویه در این حوضه آبی ادامه دارد.

در عین حال اصفهان با فرونشست روبه‌رو است و این شهر در خطر تخلیه در سال‌های آینده قرار دارد. خبرنگاران در ادامه سفر به اصفهان در یک نشست خبری با مدیران شهری و قرارگاه آب اصفهان سوالات خود را مطرح کردند.

مدیران اصفهانی در این نشست گفتند مدیریت انتقال اب دریای عمان به مدیریت با روش پت و مت شبیه است. همچنین آن‌ها گفتند آبی که از دریای عمان به اصفهان می‌رسد وارد رودخانه نخواهد شد چراکه باید چاله‌های دیگری را پر کند. این گزارش را در این باره ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم