Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگ ها به جذب دروازه بان سوم تیم ملی اسپانیا اصرار دارند.

طرفداری- پائو لوپز، گزینه اول آ اس رم برای جانشینی رابین اولسن و پست دروازه بانی است. پیشنهاد اول رم به ارزش 20 میلیون یورو توسط رئال بتیس رد شد و حالا جالوروسی با پیشنهادی بهتر به دنبال جذب این دروازه بان ملی پوش اسپانیایی است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ پیشنهاد جدید رم شامل مبلغ 18 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو پاداش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته اصلی پیشنهاد جدید رم، وارد شدن آنتونیو سانابریا به این معامله است. سانابریا بازیکن سابق رم است که اکنون در رئال بتیس عضویت دارد. طبق قرارداد میان دو باشگاه، 50% از حق فروش آینده این مهاجم پاراگوئه ای به جالوروسی می رسد. رم حاضر است این بند را از قرارداد سانابریا حذف و حق فروش کامل و 100% او را به رئال بتیس واگذار کند. ارزش فعلی سانابریا طبق اعلام وبسایت ترانسفرمارکت 10 میلیون یورو است. بنابراین با در نظر گرفتن ارزش گذاری همین منبع، در صورت فروش سانابریا با 10 میلیون یورو به باشگاهی دیگر، 5 میلیون یورو به حساب رم واریز می شود. جالوروسی حاضر است از این سهم چشم پوشی کند تا به پائو لوپز برسد. در اینصورت پیشنهاد نهایی رم به رئال بتیس برای جذب پائو لوپز مجموعا 25 میلیون یورو خواهد شد؛ ممکن است این پیشنهاد مورد توجه رئال بتیس قرار بگیرد اما نباید فراموش کرد آنها هنوز به تمدید قرارداد لوپز اصرار دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی

گودموندسون در مسیر جدایی از جنوا قرار دارد.

آلبرت گودموندسون وینگر ۲7 ساله و ایسلندی جنوا که خود را به عنوان یکی از پدیده های فصل ۲۰۲۳/۲۴ سری آ مطرح کرده، مورد توجه چند باشگاه بزرگ ایتالیایی قرار گرفته است. جنوا ارزش این بازیکن را ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می داند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ چند باشگاه ایتالیایی و انگلیسی به جذب این بازیکن علاقه دارند. جنوا مشکلی با فروش او در تابستان آتی ندارد اما قیمت این بازیکن را 25 تا 30 میلیون یورو تعیین کرده است. گودموندسون در 27 بازی فصل جاری در سری آ موفق به ثبت 10 گل و 3 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر خرج روی دست مدیران رئال مادرید گذاشته است؟
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش