Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@14:39:35 GMT

اتوبوس حامل تریاک در یزد توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۲۵۳۴

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی افخمی اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس ولو را که از یکی از استان‌های جنوبی عازم مرکز کشور بود، برای بازرسی متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: مأموران در بازرسی از اتوبوس توقیفی، ۱۰۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه سه متهم را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تریاک اتوبوس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 
فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت