Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@22:50:49 GMT

توافق اولیه رودری با منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۲۵۴۸

توافق اولیه رودری با منچسترسیتی

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال اتلتیکومادرید مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه منچسترسیتی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رودریگو هرناندز هافبک تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا به مسئولان این باشگاه اعلام کرده قصد ترک این تیم را دارد.

این بازیکن ۲۲ ساله که در چند روز گذشته مذاکرات خوبی با مدیران منچسترسیتی داشته احتمالا راهی این تیم خواهد شد تا جانشین فرناندینیو در ترکیب تیم پپ گواردیولا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکومادرید که برای جذب «رودری» از ویارئال ۲۵ میلیون یورو پرداخته بود، بند فسخ قرارداد این بازیکن را ۷۰ میلیون گذاشته است. در صورتی که سیتیزن‌ها خواهان به خدمت گرفتن هرناندز باشند باید این مبلغ را به باشگاه اتلتیکو بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان منچسترسیتی اتلتیکو مادرید رودری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم

سرمربی اتلتیکومادرید به شگست تیمش مقابل بوروسیا دورتموند و حذف از گردونه لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که مردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بوروسیا دورتموند تن به شکست 4 بر 2 دادند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 5 بر 4 از راهیابی به جمع چهار تیم این رقابت‌ها بازبمانند، پس از این دیدار گفت: باید به دورتموند تبریک بگوییم. ما به بهترین شکل ممکن که می‌توانستیم رقابت کردیم و حالا باید تمرکزمان را روی لالیگا بگذاریم.  

وی افزود: تیم تمام تلاشش را برای کسب پیروزی به کار بست و واکنش خیلی خوبی به گل‌های دورتموند داشت و بازی را به تساوی 2-2 کشاند اما دورتموند پس از آن هر تلاشی که برای گلزنی داشت، نتیجه داد. ما هر کای که می‌شد، انجام دادیم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌مان را به نمایش بگذارم. به هر حال فوتبال همین است و باید به حریف تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر عجیب؛ توافق تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ ملی اروپایی
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم
  • خلاصه بازی دورتموند ۴ - ۲ اتلتیکومادرید + ویدئو؛ دیوار زرد در نیمه نهایی
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲