Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در راستای حمایت از اشتغال‌های منطقه‌ای و تعاونی‌های دانش بنیان در طی تفاهم نامه‌هایی با ورزات صمت، میراث فرهنگی، جهادکشاورزی و صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات ارزان قیمت برای این گونه طرح‌ها درنظر گرفته شده است.

محمد کبیری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:بانک توسعه تعاون که برای توسعه تعاون کشور ایجاد شده است عاملیت این طرح را دارد و با وزارت صمت ،میراث فرهنگی ،وزارت جهاد کشاروزی تفاهم نامه هایی امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین به ترتیب رقم هایی برای صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع کردشگری قرارداده شده که با تلفیق منابع داخلی و منابعی که دولت در اختیار آنها می گذارد این تسهیلات را دراختیار تعاونی ها می گذارند.


وی گفت:در مورد طرح های دانش بنیان نیز تفاهم نامه سه جانبه ای با صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک توسعه تعاون داشتیم که در جریان این طرح تعاونی های دانش بنیان را جهت اعطای تسهلایت ارزان قیمت معرفی می کنیم .تسهلات دیگری نیز برای این تعاونی ها داریم به طور مثال ارائه لیزینگ به مشتری های این تعاون ها .

کبیری ادامه داد:در روزی که این تفاهم نامه را امضا کردیم تعدادی از تعاونی ها نیز دعوت شده بودند و بالغ 50 میلیارد تومان بر اساس طرح هایی که داشتند به آنها اعطاء شد و این روزند همچنان ادامه دارد.

کبیری اضافه کرد:درخواست کنندگان به بانک توسعه تعاون مراجعه کنند تا بر اساس طرح و منطقه جغرافیایی راهنمایی می شوند .تعاونی های دانش بنیان میز به صندوق نو آوری و شکوفایی مراجعه و درخواست خود را اعلام کرده تا از تسهیلات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه تسهیلات ارزان قیمت یعنی نرخ مصوبی که بانک ها به صورت عمومی پرداخت می کنند ،به تناسب طرح و محلی که طرح در حال اجراست نرخ ان کم تر است افزود:طرح های مختلفی در زمینه اشتغال وجود داشته است اعم از اعطای وام های اشتغال روستایی که بانک توسعه تعاون جز چهار بانک عامل در این زمینه بوده و این هدف گذاری به صورت کامل در سال 97 انجام و در سال 98 با این طرح ها ادامه این تسهیلات را خواهیم داشت .

وی ادامه داد:طبیعتا تعاونی ها یکی از بهترین بنگاه ها برای ایجاد اشتغال پایدار منطقه ای است و حمایت از این بنگاه ها با تسهیلات ارزان قیمت مخصوصا در مناطق محروم می تواند کمک به اشتغال بیشتر داشته باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانش بنیان وزارت کار تسهیلات بنگاه های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صمت، رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت در یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکتهای دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند

 

محمد حسن قنبری افزود: این واحدها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

 

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

 

قنبری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحدهای فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند

 

 

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال