Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@07:33:03 GMT

نگاهی تازه به کارآفرینی در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۲۶۶۱

نگاهی تازه به کارآفرینی در تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سید امیر سیاح دبیر ستاد رسانه ای رونق تولید صدا وسیما درباره پخش میان برنامه های کوتاه «از کجا شروع کنم» و دیگر برنامه های تولیدی این ستاد گفت: این ستاد، میان برنامه های دو دقیقه ای را تولید کرده که از تمامی شبکه های تلویزیون در حال پخش است. در هر یک از این میان برنامه ها که با عنوان «از کجا شروع کنم» موضوعات مختلفی را مد نظر قرار داده است؛ برخی انگیزشی است که بینندگان را تشویق به ایجاد یک کسب وکار وت حرک اقتصادی می کند و بعضی دیگر نیز با محوریت افزایش اطلاعات و بالا بردن بینش اقتصادی مخاطبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «از کجا شروع کنم»، در 30 قسمت تولید شده است که به مرور از شبکه های مختلف پخش می شود؛ هر برنامه به مدت دو دقیقه است و در هر قسمت با یک کسب و کار آشنا می شویم و اطلاعات لازم شروع این کسب وکار ارائه می شود. در ادامه 3 نفر از خبره ترین فعالان آن کسب و کار معرفی می شوند. در این میان برنامه ها، بخشی مستند گونه به نام «قهرمانان» را داریم که خبره ترین کار آفرینان کشور که بیش از 1000نفر را جذب واحد تولیدی خود کرده اند به بینندگان معرفی می شوند.

مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما، با اشاره به راه اندازی سایت میدان با هدف فراهم کردن محیطی که مخاطبان بتوانند مستقیما با کارآفرینان موفق آشنا شوند، ادامه داد: ستاد رسانه ای رونق تولید، حضور پررنگی در فضای مجازی دارد و این سایت، ویژه این برنامه طراحی شده است. در سایت میدان، تعدادی از خبرگان کسب و کار به عنوان مشاور حضور دارند که از چگونگی کسب مجوز و یا تهیه مواد اولیه و چگونگی فروش محصولات به کاربران مشاوره می دهند و خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده ایم.

ستاد رسانه ای رونق تولید صدا و سیما با رویکردهای تبیینی، آگاهی ‌بخشی، ترویجی، مطالبه‌گری، حمایتی و گفتمان‌سازی موضوع «رونق تولید» تشکیل شده است. تاکید بر طراحی نظام کارآمد به منظور استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ملی و سایر نهادها برای برنامه‌سازی مطلوب و کیفی در راستای ارتقای رونق تولید در تراز یک رسانه توسعه محور و پیشرفت‌مدار، بصیرت‌افزایی و جریان‌سازی مستمر و شورآفرینی برای افزایش حمایت ملت از کالای ایرانی برای رونق تولید، افزایش اشتغال و کاهش واردات و هزینه‌های ارزی با بهره‌گیری از ظرفیت برنامه‌های شاخص و آثار فاخر نمایشی، معرفی کارآفرینان برتر کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان برای ترویج روحیه کار و تلاش سازنده در جامعه و گسترش فرهنگ تلاش و تحرک در بین جوانان، استفاده از برترین کارشناسان و خبرگان اقتصادی و هنرمندان، از اهداف این ستاد در سال رونق تولید است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون رسانه صدا و سیما کارآفرینی از کجا شروع کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد

 نگاه راد اظهار داشت: بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون تازه‌ترین اطلاعات درباره وضعیت جسمانی پدر خود را ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت این هنرمند، گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده، اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • ظرفیت عظیم شعر برای برنامه‌سازی در تلویزیون
  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی