Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جدایی علی علیپور و بودیمیر از پرسپولیس قطعی به نظر می رسد بر این اساس پرسپولیس به دنبال تشکیل زوج جدیدی در خط حمله است.  پس از اینکه قرارداد قرضی رضا قوچان نژاد با تیم اف سی سیدنی استرالیا به اتمام رسید، گمانه زنی‌های زیادی مبنی بر حضور این بازیکن در لیگ برتر ایران و در پرسپولیس به گوش رسید، اما باشگاه آپوئل قبرس اعلام کرد که این بازیکن در اولین تمرین نیم فصل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حضور وی در تمرینات به این معنا نیست که وی به صورت دائمی برای آپوئل به میدان خواهد رفت، بلکه مسئولان این باشگاه به وی اعلام کردند هر تیمی که بخواهد می‌تواند این مهاجم ایرانی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و او باز هم از جمع این تیم قبرسی جدا خواهد شد. با توجه به مذاکره قبلی پرسپولیس با این بازیکن به نظر می رسد در لیگ نوزدهم سر مربی جدید پرسپولیس باید با زوج طارمی و گوچی کار کند، زوجی که می توانند با حضور هافبک های تراز اول سرخپوشان خط حمله ای کهکشانی و خطرناک تشکیل دهند. گفتنی است درباره مهدی طارمی نیز شنیده ها حاکی بر این است که او مذاکرات خوبی با پرسپولیس داشته و طرفین بر سر مبلغ قرارداد هم به تفاهم دست یافتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرسپولیس لیگ برتر نیم فصل برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق