Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، بعد از اعلام جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم پرسپولیس هواداران این تیم نسبت به این مسئله واکنش تندی نشان دادند و در دو روز اخیر با تجمع مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی این باشگاه و بازگرداندن برانکو شدند.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس، درباره اتفاقات رخ داده در این روزها گفت: واقعاً روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و خود ما هم نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاقی رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ادامه این روند مطمئناً این تیم پرسپولیس است که در رقابت‌های سال آینده لیگ برتر دچار مشکل می‌شود و ضرر می‌کند.

وی ادامه داد: ما در سه سال اخیر قهرمان لیگ شدیم و جام‌های مختلفی کسب کردیم اما با ادامه این روزها و بلاتکلیفی به وجود آمده مطمئناً فصل  آینده فصل بسیار سختی برای ما خواهد بود. الان همه تیم‌ها در حال آماده‌سازی و تقویت خود هستند ولی شرایط پرسپولیس نامشخص است و این موضوع به ضرر ما خواهد بود.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه افزود: من دغدغه هواداران را درک می‌کنم و می‌دانم که آنها الان چه شرایطی دارند. با شرایط فعلی مطمئناً همه ما ضرر خواهیم کرد و یا باید هرچه زودتر این شرایط جمع شود یا اینکه فکری به حال حل شدن این مشکلات کنند.

حسینی افزود: همه تیم‌ها در حال یارگیری و تقویت خود هستند اما پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ و نماینده اول ایران در آسیا وضعیت نامشخصی دارد و این موضوع اصلاً در شأن پرسپولیس نیست. ما با همه قوا در کنار هواداران پرسپولیس هستیم و شرایط و حال و روز آنها را درک می‌کنیم. ما می‌دانیم که آنها دغدغه‌ای جز پرسپولیس ندارند. 

کاپیتان تیم پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: همه اهالی فوتبال می‌دانند که دوران آماده‌سازی، مهم‌ترین دوران برای یک تیم است و هر تیمی که می‌خواهد به موفقیت برسد باید در دوره پیش‌فصل از همه نظر شرایط خوبی داشته باشد اما می‌بینید که فعلاً در پرسپولیس هیچ چیزی مشخص نیست و ما هم نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت

علی اکبر حسینی‌محراب بامداد دوشنبه در نشست بررسی روند عملیات دفع آب‌های سطحی که در محل شهرداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: تمام امکانات و تجهیزات ارگان ها و شرکت ها باید در جهت رفع آب های سطحی مورد استفاده قرار گیرد.

حسینی محراب گفت: انتظار داریم که از قبل کار اطلاع رسانی به مردم انجام شود تا آنها با مشکل مواجه نشوند. باید با مردم به صراحت صحبت کرد و اطلاعیه لازم را صادر کرد تا متوجه خطر شوند.

استاندار خوزستان گفت: در مواقع بحران همه مسئولان باید در یک راستا حرکت کنند و با تشکیل ستاد بحران جریان همدلی را تقویت و آسیب شناسی لازم را انجام داد و در این مواقع باید با جدیت از اقدامات جزیره‌ای پرهیز کرد.

مدیریت در کارها برای رفع آب گرفتگی ها بسیار مهم است

استاندار خوزستان ادامه داد: مدیریت در کارها بسیار مهم است و باید با همفکری و همدلی نسبت به رفع آب گرفتگی ها اقدام کرد تا تلاش‌ها به موفقیت ختم شود. باید هماهنگی ها و تقسیم کار به وضوح روشن باشد تا با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: اولویت دستگاه های خدمات رسان جلوگیری از ورود آب باران به منازل باشد تا مردم به زحمت نیافتند.

حسینی محراب گفت: قصور و کوتاهی از هیچ ارگانی پذیرفتنی نیست و همه باید در خدمت مردم باشند.

بارش باران از روز یکشنبه در اهواز و دیگر نقاط خوزستان آغاز و به مدت سه ساعت ادامه داشت. همچنین برابر اعلام اداره کل‌ هواشناسی خوزستان، بیشترین میزان بارش باران استان در اهواز با ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

هم‌اینک با تلاش عوامل شهرداری و آبفا، روند دفع اب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی ها در کلانشهر اهواز ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888030

دیگر خبرها

  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم