Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:53:51 GMT

آمریکا با تمام وجود از منافقین دفاع می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۲۸۹۴

آمریکا با تمام وجود از منافقین دفاع می‌کند

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشای چهره واقعی آمریکاست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در سالن جلسات آن اداره برگزار شد باتاکید براینکه نفاق همانند اسلحه بدون فشنگ است اضافه کرد: درحال‌حاضر آمریکا با تمام وجود از منافقین دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مقطعی از تاریخ، افشای چهره طاغوت اعظم و نفاق به بهانه سرمایه‌گذاری و سازندگی فراموش شد که این مسئله نباید بدست فراموشی سپرده شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در حال حاضر استکبار مسعود رجوی را از ریاست دور کردند چراکه می خواهند جرثومه های فساد را پنهان کرده و جنایتهای خود را گردن کسی بندازند که وجود خارجی ندارد .

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت هفته باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر استان از 6 الی 12 تیر ماه برگزار خواهد شد گفت: باید مراسم 6 تیر که همزمان با سالروز تررور ناکام مقام معظم رهبری است باشکوه و برنامه ای در شان رهبر انقلاب باشد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حقوق بشر رهبر انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: با پایداری هوا در منطقه دمای هوا در روزهای آینده در مناطق مختلف آذربایجان غربی افزایش می یابد.

اردلان محمدپور افزود: این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم خواهد داشت و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

محمدپور اظهارکرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این روزها که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار در این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین شش و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • پیام حمله سپاه به اسرائیل از نگاه مرتضی نبوی /هماهنگی میان «میدان» و «دیپلماسی» شرط عقل است
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است