Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@17:32:27 GMT

عکس/ باور کنید اینجا ایران است!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۲۹۱۶

‍‍‍‍‍‍

کلیپ دیدنی از آبشار زیبای شلماش که در شهرستان سردشت آذربایجان غربی قرار دارد. این آبشار خروشان دارای طبیعت بکر و منحصر به فرد است که چشم هر بیننده‌ای را جذب زیبایی‌های خود می‌کند.

دریافت 3 MB

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری آبشار ایرانگردی طبیعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران از افتخارات کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احدی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید دومین کاروان راهیان نور قهرمانان ورزش که با حضور ملی‌پوشان و نخبگان ورزشی کشور در یادمان شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: شهدایی که لحظه به لحظه اینجا بودند و با تمام وجودشان از این سرزمین دفاع کردند به این دلیل بوده که پرچم جمهوری اسلامی ایران روی زمین نیفتد، شما ورزشکاران نیز این پرچم را در قله‌های بزرگ دنیا روی دست گرفته و باعث افتخار کشور شده‌اید.

وی خطاب به ورزشکاران بیان کرد: شما به خاطر بزرگی این پرچم از جان خود مایه گذاشته و افتخار آفریدید؛ لذا مطمئن هستم که شهدا خوشحال هستند که اشخاصی در این مکان حضور پیدا کردند که برای بالا بردن پرچم ایران مثل شهدا از همه وجودشان هزینه کردند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: شما ورزشکاران یک عمر زحمت کشیدید و تلاش کردید تا پرچم ایران بالا و دل مردم شاد باشد.

حجت الاسلام احدی خطاب به ورزشکاران گفت: به خانه خودتان خوش آمدید، شما در این نقطه با شهدا اشتراک ویژه‌ای دارید چرا که همه شما برای این پرچم افتخار آفرینی کردید؛ لذا یک همبستگی ویژه‌تری با شهدا دارید.

وی عنوان کرد: شهدایی که اینجا هستند از همه دارایی و جان خود گذشته‌اند، اینجا شخص یا اشخاصی قدم گذاشته و خونشان روی زمین ریخته شده که می‌توانند برای امثال ما کار خدایی کنند.

کد خبر 6087466

دیگر خبرها

  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • به همه بزرگان باختی و دوست داری برگردی؟ | اینجا هم دوستت دارند یا نه!
  • باور می کنید، این یک حشره باشد؟! (عکس)
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم