Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملازینلی با اشاره به اهمیت کنترل مصرف گرایی گفت: آموزش شهروندی در کنترل مصرف گرایی شهروندان امری مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباس ملازینلی» در نشست با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد گفت: آموزش شهروندی  در کنترل مصرف گرایی شهروندان امری مهم و ضروری است.

وی افزود: امروز باید فرهنگ سازی را مورد توجه قرار دهیم تا از این طریق بتوانیم در زمینه آموزش شهروندی و کنترل مصرف گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ضمن قدردانی از عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، با اشاره به مشکلات حوزه برق شهری و مصرف گرایی شهروندان، بر اهمیت نقش آموزش شهروندی در مدیریت مصرف برق تأکید کرد.


همچنین در این نشست پیرامون افزایش همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به ویژه ایفای نقش مضاعف واحد آموزش شهروندی این سازمان در حوزه مصرف برق، بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز غنی سازی اوقات فراغت بیرجند کانون های مساجد اردبیل شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس اوقات فراغت شبستان یزد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی

 احمدرضا متألهی شهردار اردکان با بیان اینکه آموزش شهروندی و افزایش آگاهی در مورد تفکیک و دفع صحیح زباله‌های شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است اظهار داشت: پسماند‌ها و زباله‌ها از موادی هستند که می‌توانند آسیب‌های جدی به محیط زیست و منابع طبیعی موجود وارد کنند؛ که یکی از وظایف شهرداری‌ها درحوزه خدمات شهری، به کارگیری روش‌های مختلف مدیریت پسماند‌های شهری است که از سال گذشته طرح آموزش شهروندی و چهره به چهره درخصوص تفکیک زباله از مبداء در دستور کار ما قرار گرفت.

اوبا اشاره به اینکه شهروندان اردکانی همراهی و مشارکت قابل تحسینی در این طرح داشته اند افزود: بدون شک مشارکت مردم در تفکیک زباله از مبداء می‌تواند به ایجاد فرهنگ بازیافت و حفاظت از محیط زیست در جامعه کمک کند، اجرای این طرح در اردکان موفقیت چشمگیری داشته که جا دارد از مشارکت جدی و استقبال خوب شهروندان اردکانی در این طرح قدردانی نمایم.

شهردار اردکان به تعداد خانوار‌های آموزش دیده شده اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح تاکنون در ۲۰ منطقه سه و ۶۰۰ خانوار در شهرک ریحانه النبی (ص)، امام هادی (ع)، شهرک ولی عصر (عج)، شهرک آزادگان، شهرک انقلاب، شهرک ۹۰ دستگاه، شهرک ۱۵ خرداد، شهرک فجر، شهرک قائم و مسکن مهر، محله شریف آباد، محله چرخاب، محله تیران، محله کوشکنو، شهرک گلنوش، محله علی بیک، محله قملاق، قلعه سیف و کچیب آموزش‌های لازم را دیده اند؛ که آموزش چهره به چهره خانوار‌ها با حضور آموزش یاران شهرداری در مناطق مختلف اردکان همچنان ادامه دارد.

اوگفت: حفظ محیط زیست، اصلاح الگوی اخلاق شهروندی، ترویج مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی و ارتقاء آگاهی از حقوق و وظایف شهروندی از جمله اهداف این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود