Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@02:02:37 GMT

روایت بازیگری که بازجو شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۲۹۶۱

روایت بازیگری که بازجو شد!

«خسرو شهراز» بازیگر سریال «گاندو» که دومین همکاری خود را با جواد افشار در این سریال رقم زده است، درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت: اصولا و در این سال‌ها به نقش‌های چالش برانگیز علاقه خاصی داشتم، نقش‌هایی که بازیگر را مجبور کند متمرکز بوده و به موضوع و اتفاق‌های پیرامون فکر کرده، موقعیت را درک کند و در ذهنش بازسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نقش دکتر شهیدی از این طریق من را به چالش کشید و در کنار اینکه نقش ساده و روتینی نبود، اما واقعا درگیرم کرد و زمان زیادی برای شخصیت‌پردازی گرفت. من نیز تمام سعی و تلاشم این بود تا در این سریال متفاوت از سایر کار‌هایی که بازی کردم عمل کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

بازیگر سریال «آنام» با بیان اینکه در «گاندو» کاراکتری کاملا متفاوت را بازی می‌کنم، بیان داشت: به هر ترتیب شهیدی بازجویی است که سالیان طولانی مشغول به خدمت بوده است و همکارانش از او به عنوان حرفه‌ای‌ترین بازجو یاد می‌کنند. فردی باهوش و ذکاوت، مقتدر، جدی و تیزبین، مصمم، قانون مدار، خستگی ناپذیر و وظیفه شناس است و با وجود این‌ها ویژگی‌هایی دارد که تماشاگران ضمن تماشای سریال متوجه آن خواهند شد.

وی درباره موضوع امنیتی که در این سریال نشان داده شده است، افزود: این سریال بر اساس مستندات تاریخی و پرونده‌های واقعی ساخته شده است و هرکدام از ما برای نزدیک شدن شخصیت‌هایمان به واقعیت، مطالعه و تحقیق‌های بسیار و مشورت‌هایی با کارگردان و نویسنده داشتیم. در دنیایی که زندگی می‌کنیم انسان‌هایی هستند که در کنار مشکلات فراوانی که زندگیشان را احاطه کرده راسخ و استوار تلاش می‌کنند تا با تمام وجود وظیفه‌ای که به عهده دارند را انجام دهند و نیرو‌های امنیتی که در این سریال می‌بینیم همگی از این دسته هستند.

شهراز درباره مشکلات حین تولید این قبیل سریال‌ها نیز گفت: در همه جای دنیا تولید سریال‌های امنیتی و اکشن کار زمان‌بر و پر هزینه‌ای است به همین خاطر خیلی از کارگردان‌ها ترجیح می‌دهند تا به سمت این فضا نروند یا کمتر این فضا را تجربه کنند. تولید سریال گاندو نیز خیلی سخت بود و جا دارد همین جا از گروه تولید نیز تشکری ویژه داشتم باشم.

وی ادامه داد: این سختی و دشواری کار، ناخودآگاه به تمام عوامل از جمله بازیگر هم سرایت می‌کند، اما زمانی که همه شرایط مهیا باشد و طبق برنامه پیش رود، سختی‌ها نیز لذت بخش می‌شود.

بازیگر سریال «پشت بام تهران» در ادامه ضمن بیان اینکه گاندو از ریتم و ضرباهنگ خوبی برخوردار است، افزود: به طور معمول سریال‌های اکشن و قصه‌هایی که به این سبک روایت می‌شوند، ریتم تندی دارند چراکه مخاطب نمی‌تواند سریال پلیسی با ریتمی کند تماشا کرده و آن را دنبال کند.

سریال «گاندو» به تهیه‌کنندگیمجتبی امینی و کارگردانی جواد افشار هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون سریال ایرانی سریال گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی مقواساز اظهار داشت: بنیاد روایت فتح در حوزه فیلم‌سازی با سازمان بسیج همکار جدی آغاز کرده است، شورای عالی فیلم و سریال بنیاد نیز فعال شده است، به طور عمده کار با مشارکت استان‌ها پیش می‌رود. درباره شخصیت‌هایی که در استان‌ها به عنوان فرمانده‌های ما جریان ساز بودند و اتفاق‌هایی که در لشکرهای استان‌ها محوری بود، سوژه‌یابی در ۱۲ استان هم شروع شده است.

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد