Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:39:17 GMT

شنا در سیل بندها و مخزن سدهای قم ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۰۱۰

شنا در سیل بندها و مخزن سدهای قم ممنوع است

محسن اوروجی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی، از ابتدای امسال تا کنون ۶ تن در سیل بندها، استخرهای کشاورزی و مخزن سدهای قم دچار غرق شدگی شده و جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: با توجه به بارش های خوب باران در هفته های ابتدای سال جاری، حجم تمام سیل بندها، استخرهای کشاورزی و مخزن سدهای استان در بالاترین سطح خود است و به همین دلیل رعایت نکات ایمنی از جمله خودداری از شنا در این مکان ها باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد بحران استانداری قم با ممنوع و غیراصولی دانستن شنا کردن در این مکان ها گفت: تابلوهای شنا ممنوع در اطراف سیل بندها و مخزن سدها نصب شده است.

اوروجی افزود: گرمای تابستان موجب افزایش حضور جوانان و خانواده ها در اطراف این سازه های آبی می شود که به خانواده ها و همه همشهریان توصیه می کنیم تا مراقب خود و فرزندانشان بوده و از شنا در این مکان ها به شدت اجتناب کنند.

وی ادامه داد: در تازه ترین مورد از غرق شدگی، جمعه هفته گذشته جوانی ۳۴ ساله به دلیل شنا در سیل بند یکی از روستاهای دهستان قاهان غرق شده و جسد بی جان او پس از پنج ساعت جستجو توسط تیم های غرق نجات آتش نشانی از آب بیرون کشیده شد.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه 1 شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در راستای بهبود و حفظ شاخصهای کیفی آب شرب روستای خاکمردان و ارتقای سطح خدمات رسانی به مشترکین، مخزن ذخیره آب شرب روستای تکیه مورد شستشو و لایروبی قرار گرفت.

محمد بشارت خواه اظهار داشت: با توجه به زمانبندی دوره ای در سال جاری پس از هماهنگی های لازم و اطلاع رسانی به موقع با نظارت واحد کنترل کیفی شرکت، مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستای خاکمردان لایروبی،شستشو و گند زدایی شد.

وی افزود: عملیات شستشو و گند زدایی مخازن ذخیره آب آشامیدنی به صورت دوره ای جهت تامین آب شرب بهداشتی با هماهنگی های لازم و طبق برنامه زمانبندی انجام می شود.

 

روستای خاکمردان با جمعیتی بالغ بر 620 نفر و 185خانوار در بخش مرکزی شهرستان خوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • حال خوب سد شیرین‌دره بعد از بارندگی‌های بهاری + تصویر
  • ایران بالاخره حقابه خود از افغانستان را دریافت کرد
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد