Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،دادخدا سالاری در تشریح جزئیات توقیف اکران فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» بیان داشت: با توجه به واکنش‌های مختلفی که در فضای مجازی در پی اکران فیلم سینمایی فوق و در خصوص بازی هنرپیشه‌ای با لهجه کرمانی در نقش فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی وجود داشت که ممکن است منجر به یک سری ناآرامی‌های اجتماعی در سطح استان شود موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در این فیلم بازیگر نقش توزیع کننده مواد مخدر با لهجه کرمانی صحبت می‌کند که واکنش‌ها مربوط به این مساله است؛ این در حالی است که مردم مجاهد کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر در سنگر اول مبارزه با مواد مخدر قرار دارند.

دادستان کرمان گفت: کرمان به عنوان استان پیشتاز در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و جزو برترین‌های کشور محسوب می‌شود و متأسفانه این امر منجر به باوری غلط در سطح کشور شده که کرمان فروشنده مواد مخدر است در حالی که استان ما لبه اول و خاکریز اول کشور در جهت مبارزه با توزیع مواد مخدر در کشور است.

سالاری ابراز داشت: با توجه به واکنش‌ها، عدم اکران این فیلم در سطح استان کرمان را خواهیم داشت.

دادستان کرمان در پاسخ به اینکه آیا با توجه به مسائل پیش آمده تنها اکران این فیلم در کرمان ممنوع شده یا برنامه‌ای برای توقیف آن در سطح کشور پیش‌بینی شده است؟ گفت: در این خصوص پرونده‌ای در دادسرای کرمان تشکیل شده و افرادی که در رأس فیلم قرار دارند از جمله تهیه کننده و کارگردان قطعاً مورد تعقیب و پیگیری قضائی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ب

صحبتهای دادستان کرمان درباره فیلم ما همه با هم هستیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد دستیابی به کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر طی سال گذشته بیان کرد: سه هزار و ۱۹۳ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند.

وی از جمع‌آوری هزار و ۹۳۱ نفر معتاد عادی و ۴۴۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب خبر داد و افزود: ۵۹ نفر قاچاقچی و ۷۵۸ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

سردار سوسنی از اجرای هزار و ۲۱۵ مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در عملیات‌های مشترک برون استانی هزار و ۱۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

کد خبر 6063363

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر