Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن محمد زاده روز سه شنبه در بازدید ازطرح بهسازی محور شاه گلن به مزرعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارداد طرح بهسازی و آسفالت محور شاه گلن به مزرعه به طول ۱۲ کیلومتر در هفته دولت سال گذشته منعقد شد و امسال تا هفته دولت پنج کیلومتر از این محور آسفالت ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید توانمندسازی و آموزش روستایی ها و مرتفع کردن مسائل و مشکلات آنهاست و در این راستا بهبود وضعیت راه های روستایی از اولویت های دولت به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرماندار چالدران از محل راه اندازی کارخانه آسفالت در محور چالدران به ماکو نیز بازدید کرد و در این راستا با تاکید بر تسریع در راه اندازی این کارخانه گفت: راه اندازی و افتتاح این کارخانه می تواند تحول مثبتی را در ارائه خدمات راهداری در زمینه آسفالت ریزی راه های روستایی و ترمیم معابر اصلی محورهای شهرستان ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، چالدران یکی از شهرستان های غنی از نظر منابع طبیعی در آذربایجان غربی است که ۶ درصد حجم اراضی ملی استان در این شهرستان وجود دارد.

چالدران از جمله شهرستان های مرزی آذربایجان غربی است و حدود یک چهارم مرز ۵۵۰ کیلومتری ایران با ترکیه در این شهرستان واقع شده است.

۸۱۳۷/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالدران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات منطقه سردابه اظهار کرد: طرح گردشگری سردابه تا پایان تابستان تدوین و اجرایی می‌شود تا شاهد توسعه و پیشرفت منطقه بر اساس این طرح باشیم.

وی افزود: در این طرح ساماندهی رودخانه‌ها، چشمه‌ها و غارها نیز در منطقه پیش‌بینی می‌شود تا شاهد رونق توسعه و گردشگری منطقه باشیم.

مشاور استاندار اردبیل از مطالعه حل مشکلات آب شرب منطقه و نحوه تأمین آب شرب سالم از منابع مختلف خبر داد و افزود: در این زمینه علاوه بر جمعیت منطقه باید جمعیت شناور و گردشگران هم مبنای کار قرار گیرد.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه ۵ کیلومتر از جاده مسیر سردابه زیرسازی شده است، ادامه داد: مقرر شده است تا پایان اردیبهشت ماه ۹ هزار متر مربع از طرح هادی هم آسفالت شود و بقیه مسیر هم طبق زمانبندی مشخص ساماندهی شود.

وی بیان کرد: همچنین تا تیر ماه سال جاری روشنایی مسیر و ورودی به سردابه به طور کامل انجام شود و تیر برق‌های جدید بر اساس طرح هادی نصب خواهد شد و برخی تیر برق‌ها هم جابجا می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: مانور و پویش بهداشتی در سردابه با محوریت جمع‌آوری فضولات حیوانی، زیباسازی فضای منطقه، جلوگیری از کشتار غیرمجاز، آگاه سازی و آموزش مردم با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084756

دیگر خبرها

  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود
  • سقوط سواری سمند به دره در محور چالدران _ خوی