Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود کشفی پور مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , گفت: با انجام زیر ساخت ساخت‌های لازم شامل تهیه نقشه، انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار بیش از پنجاه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر یزد به بهره برداری می‌رسد.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد افزود: آسفالت تعدادی از معابر، پیاده روزسازی خیابان سلمان و مهدی، مناسب سازی سیما و منظر بافت تاریخی، مناسب سازی مبلمان شهری، بازسازی و احیای پارک‌های درون محله‌ای، ساماندهی زمین‌های افتاده و همچنین ساخت سرویس بهداشتی در بافت تاریخی از جمله اقداماتی است که در منطقه بافت شهر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشفی پور عنوان کرد در زمینه تملک اراضی، دو پروژه کتابخانه مرکزی واقع در بلوار بسیج و طرح توسعه امامزاده جعفر به عنوان دو طرح مهم توسعه شهری در دستور کار است که امیدواریم با همکاری مالکین منطقه با شهرداری بافت تاریخی کار تملک و آزاد سازی این مناطق به زودی انجام شود.

مدیر منطقه بافت تاریخی هم چنین از ساکنین منازل بافت تاریخی خواست از تخریب منازل بافت تاریخی حتی در صورت مخروبه شدن خودداری نمایند و اقدام به بازسازی منازل خود در بافت تاریخی کنند.
انتهای پیام/ص

بهره برداری از پنجاه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در بافت تاریخی شهر یزد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بافت تاریخی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تحقق صددرصدی بودجه عمرانی سال گذشته منطقه پنج خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های اجرا شده در منطقه مربوط به پروژه‌های تملک و عمرانی بوده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی در راستای توسعه معابر، ایمن سازی، اقدامات ترافیکی، اصلاح هندسی، بازگشایی زیرگذر، توزیع آسفالت، تأمین سرویس‌های بهداشتی و توسعه بوستان اجرا شد

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به ایام نیمه شعبان بود، افزود: پیاده سازی و اصلاح جداول خیابان شهید کلهری، کبیری و قائم، اصلاح و تعمیر روشنایی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله پروژه‌هایی بود که در مسیر بهبود امور منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی منطقه محقق شده است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه سال گذشته صرف پروژه‌های تملک و عمرانی شده و یک سوم مابقی مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌ها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: اصلاح هندسی برخی معابر، توسعه بزرگراه امام علی (ع) و بهسازی و توسعه بوستان‌ها از جمله پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پنج است.

وی از صرف ۲۲ میلیارد تومان در پروژه توزیع آسفالت و زیرسازی خبر داد و گفت: در سال گذشته پروژه آسفالت باندهای کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر اصلی شهر مطابق اولویت اجرا شده و برای سال آینده نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 746939

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز