Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رحیم علی آبادی» عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با تاکید بر برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی به خبرنگار مهر گفت: طبیعتاً محمد بنا به عنوان سرمربی و همکارانش در کادر فنی بهترین شناخت را از اردونشینان تیم ملی دارند اما این موضوع توجیه خوبی برای عدم برگزاری رقابتهای انتخابی نیست.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مزایای برگزاری رقابتهای انتخابی، میدان دادن به فرنگی‌کاران جوان و مستعدی است که سالهاست در استان‌های خود تمرین می‌کنند و به دنبال میدانی برای اثبات توانایی و شایستگی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه اگر این کشتی گیران با عدم توجه از سوی کادر فنی مواجه شوند و امید حضور در رقابتهای انتخابی و اردوی تیم ملی را از دست دهند، در نهایت ضربه اصلی به کشتی وارد می‌شود.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: به موازات برگزاری رقابتهای انتخابی، برخی از کشتی‌گیران هستند که استثنا محسوب شده و کادر فنی می‌تواند با توجه به نیاز تیم و همچنین وضعیت برخی اوزان از آنان به طور مستقیم در ترکیب استفاده کنند؛ اما این مساله نباید شامل تمامی اوزان و تمامی فرنگی‌کاران مورد نظر کادر فنی در تیم ملی شود.

علی آبادی خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم ملی باید به این نکته توجه کند که هیچ حقی از کسی ضایع نشود و شایسته‌ترین کشتی‌گیران بتوانند با گذر از فیلتر انتخابی و جلب نظر کادر فنی به ترکیب تیم ملی برسند. کشورهای بزرگ و نامدار کشتی هم همواره بر رقابتهای انتخابی تاکید دارند. مثلاً کشوری مثل روسیه هم به رغم ترافیک نفرات برتر و توانمند در تمامی اوزان، باز هم به برگزاری رقابتهای انتخابی احترام می‌گذارد و حتی ستاره‌های خود را هم در این میدان محک می‌زند.

وی در پایان گفت: برگزاری رقابتهای انتخابی، تضمین آینده کشتی است و به هیج عنوان نمی‌توان قاطعانه منکر این فرایند شد.

کد خبر 4642879 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی محمد بنا انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم ۱۱ نفره استان قم نیز به این رویداد اعزام می‌شود.

سرپرست هیأت کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد:

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6084453

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی