Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@06:25:53 GMT

ستایش کی‌روش از تیم ملی فوتبال قطر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۲۵۵

ستایش کی‌روش از تیم ملی فوتبال قطر

تیم ملی فوتبال قطر به عنوان مهمان به همراه ژاپن در رقابت‌های کوپا آمه ریکا شرکت کرده است. قطر که قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شد در دیدار نخست خود در کوپا آمه ریکا برای پاراگوئه به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد و در دیدار دوم به مصاف کلمبیا خواهد رفت که هدایت آن را کارلوس کی روش برعهده دارد.

کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از رویارویی با قطر به ستایش از این تیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: من به خاطر حضور ۸ ساله در ایران قطر را به خوبی می‌شناسم. آن‌ها در این مدت پیشرفت زیادی کرده‌اند و قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هم با شایستگی به دست آمد.

او ادامه داد: قطر تیم جوانی دارد و بازی سختی برابر آن‌ها خواهیم داشت. این تیم در جام ملت‌های آسیا در همه دیدار‌های خود به پیروزی رسید و در دیدار برابر پاراگوئه هم به تساوی دست پیدا کرد و قبل از آن هم برابر برزیل در دیداری دوستانه عملکرد خوبی داشت. قطری‌ها می‌خواهند برابر ما هم به نتیجه خوبی دست پیدا کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم فوتبال قطر تیم فوتبال کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد

به گزارش ورزش سه، الهلال با کسب 29 پیروزی متوالی (17 بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان، 9 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و 3 پیروزی در جام پادشاهی) فصلی استثنایی را با حضور ستاره های بین‌المللی خود فوتبال سپری می‌کند.

شکست ناپذیری الهلال در 29 بازی رسمی متوالی باعث شد تا این تیم به رکورد بیشترین برد متوالی در تاریخ فوتبال دست پیدا کند و وارد کتاب رکوردهای گینس شود.

 بر اساس آمار اپتا، الهلال پس از این عملکرد خوب خود در بین 100 تیم برتر فوتبال جهان صعود کرد و در رتبه 44 جهان قرار گرفت. 

به این ترتیب الهلال با 86.1 امتیاز بالاتر از بسیاری از باشگاه‌های اروپایی مانند گالاتاسرای ترکیه، رئال بتیس، والنسیا، کلوب بروژ، المپیک لیون فرانسه و بورنموث انگلیس و اورتون بالاتر قرار گرفت.

همچنین النصر، دیگر تیم پرستاره عربستانی نیز از نگاه اپتا با 81.8 امتیاز در رده 93 جهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • ببینید | برد ایران برابر ترکمنستان | صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • ۳ تفاوت را پیدا کنید