Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@05:28:23 GMT

بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس، واسطه فرستاد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۳۱۱

بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس، واسطه فرستاد

به گزارش جهان نيوز، پس از پیشنهادهایی که از تیم‌های خارجی برای علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس آمد حالا وکیل او به دیدار ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفت تا تکلیف لژیونر شدن این بازیکن ملی‌پوش مشخص شود. بیرانوند تمایل به لژیونر شدن دارد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع راغب نیستند اما وکیل او قصد دارد بتواند مسئولان این باشگاه را مجاب کند تا رضایت‌نامه او را برای حضور در یکی از تیم‌های خارجی خواهان این دروازه‌بان جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جلسه در ورزشگاه درفشی‌فر برپاست و از آنجایی که عرب در محل باشگاه پرسپولیس حاضر نشد، به همین دلیل محل این جلسه هم تغییر کرد.

وکیل بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت این دروازه‌بان و تمایل او به لژیونر شدن به دیدار مدیرعامل باشگاه رفت.

به گزارش فارس، پس از پیشنهادهایی که از تیم‌های خارجی برای علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس آمد حالا وکیل او به دیدار ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفت تا تکلیف لژیونر شدن این بازیکن ملی‌پوش مشخص شود.

بیرانوند تمایل به لژیونر شدن دارد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع راغب نیستند اما وکیل او قصد دارد بتواند مسئولان این باشگاه را مجاب کند تا رضایت‌نامه او را برای حضور در یکی از تیم‌های خارجی خواهان این دروازه‌بان جلب کند.

این جلسه در ورزشگاه درفشی‌فر برپاست و از آنجایی که عرب در محل باشگاه پرسپولیس حاضر نشد، به همین دلیل محل این جلسه هم تغییر کرد.

منبع: الف کپی متن خبر برچسب ها: بیرانوند نقل و انتقال نقل و انتقالات لیگ برتر

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: بیرانوند نقل و انتقال نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا بیرانوند با حضور در کنسرت گروه «تال» به سرپرستی «فرج علیپور» حمایت همه جانبه خود را از همشهری‌هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

فرج علیپور هنگام معرفی «علیرضا بیرانوند» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی گفت: «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت «تال» است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.»

فرج علیپور که از مشاهیر موسیقی لرستان است در این کنسرت با تکنوازی‌های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد از سوی دوستدارانش در سالن مواجه شد.

ویدئوی حضور بیرانوند در کنسرت گروه «تال» را اینجا ببینید:

کد خبر 844661 منبع: ایسنا برچسب‌ها موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى خبر مهم عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • استثنایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس
  • رفیعی باز هم در پرسپولیس کلین شیت کرد
  • رقیب بیرانوند در یک قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!
  • گلر آکادمی پرسپولیس به یک قدمی نیازمند رسید!