Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، « نازنین شیبانی تزرجی »،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، مشارکت مردمی را اولین مسئله در انتخابات برشمرد و بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های استان در راستای ایجاد اعتماد عمومی و تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم همچون دوره های گذشته تاکید کرد.
 

 

رئیس کمیته پشتیبانی مالی و فناوری ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه پشتیبانی انتخابات و فناوری اطلاعات از اولویت‌های برگزاری انتخابات در سال 98 است، خاطرنشان کرد: کمیته مالی و پشتیبانی و فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان موظف به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر و پاسخگویی در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندای هرمزگان همچنین بر لزوم اجرای قانونمند و باشکوه انتخابات با رعایت صرفه و صلاح و کاهش هزینه‌های غیر ضرور و تامین و خرید تجهیزات صرفاً در چارچوب قانون و مقررات با برگزاری مناقصه و ایجاد رقابت سالم در بخش خصوصی تاکید کرد و همه ادارات، دستگاه ها و نهاد ها را طبق قانون انتخابات مکلف به همکاری با فرمانداران و بخشداران در جهت تامین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز دانست.
 
 

وی ابراز امیدواری کرد: طبق ماده ۱۱قانون انتخابات مدیران  در سطح استان و شهرستان ها نهایت همکاری برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات را داشته باشند. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش دولت برای افزایش ضریب برخورداری مناطق مختلف استان از خدمات اینترنت، گفت: بر اساس آخرین طرح‌های انجام شده ۸ روستای جدید در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، قشم، حاجی‌آباد، جاسک، سیریک و بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و تلاش برای اتصال روستا‌های فاقد شبکه اینترنت نیز در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح وزارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان روستا‌های مرباغ در شهرستان بندرلنگه، رودشور در شهرستان بندرعباس و خالقین در شهرستان قشم به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

استاندار هرمزگان گفت: در شهرستان حاجی‌آباد نیز دو روستا تحت عناوین کهن گدار و بیدوئیه کچین اتصالشان به اینترنت پرسرعت و پایدار برقرار شد.

وی افزود: در شرق هرمزگان روستای گوان از توابع شهرستان جاسک، روستای کندال از روستا‌های شهرستان سیریک و روستای درنگ‌مدو از شهرستان بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است