Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@12:28:00 GMT

همایش تجلیل از برترین های اصناف هرمزگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۳۸۳

همایش تجلیل از برترین های اصناف هرمزگان برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سبیج هرمزگان به نقل از  خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « سعید ممبینی »،  رئیس اتاق اصناف ایران در این همایش گفت: اصناف همواره مسئولیت های اقتصادی و اجتماعی خود را به خوبی انجام داده است و در کمک به معیشت مردم درخور عمل کرده است.

 

وی افزود: اتفاقاتی که در عرصه ی عرضه ی کالا می افتد می تواند دید جامعه را به اصناف بد کند که این مورد با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان  و مجموعه اقتصادی استان به خوبی تدبیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتاق اصناف ایران از رونمایی سند رونق تولید اصناف در مراسم روز اصناف در تهران خبرداد و تصریح کرد: اگر بحث تامین به خوبی انجام نشود توزیع صورت نمی گیرد.

 

وی عنوان کرد: شفاف سازی در حوزه توزیع باعث رساندن کالایی بهتر به دست مصرف کننده است.

 

 

« فریدون همتی »، استاندار هرمزگان در این همایش از اصناف به عنوان حلقه مهم اقتصاد نام برد و بیان کرد: نقش بازاریان در كنار ساير اقشار در دوران تحريم ها يك نقش شایسته تقدير است.

 

وی افزود: تنها دولت قادر نیست جامعه را  اداره کند مردم هم باید در کنار آن همراه باشند همین طور که باید بازاریان در کنار شهروندان قرار بگیرند و حقی از مصرف کنندگان ضایع نشود.

 

همتی تاکید کرد: هدف دشمن به وجود آوردن گرانی و کمبود کالا در کشور است ، اصناف اجازه ندهند نقش ارزنده آنها زیر سوال برود.

 

 

استاندار هرمزگان عنوان کرد: در سال جاری دولت بیش از 14 میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی قرار داده است.

 

همتی تصریح کرد: ملت ما زیر بارحرف زور استکبار نمی رود و در برابر تحریم ها تاکنون ایستادگی کرده است و این مقاومت نتیجه خواهد داد.

 

وی افزود: اگر در کشور کمبود کالایی احساس شد از طریق ملوانان استان هرمزگان این کمبود را جبران خواهیم کرد.

 

« خلیل قاسمی »، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نیز گفت: اصناف در بحث مسئولیت اجتماعی به خوبی وظیفه ی خود  را انجام داده است.

 

وی افزود:  در حوزه تنظیم بازار با وجود مشکلات پیش آمده بر اثر تحریم ها اصناف هرمزگان به خوبی عمل کرده است.

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر با تمام شدن طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان طرح اعتماد را شروع کرده ایم که امیدواریم به نتیجه نهایی و اعتماد کسبه به مردم و بالعکس برسیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اصناف هرمزگان در تمامی برنامه های استان همراهی های لازم را داشته است.

 

قاسمی گفت: وظایف اصناف باید مشخص و شفاف تعیین شده باشد و با وظایف سایر دستگاه ها تداخل نداشته باشد .

 

وی با بیان اینکه بازارچه های ملوانی در استان به عنوان نقطه ی قوت عملکرد اصناف به شمار می آید، افزود: در استان هرمزگان 10 اتاق اصناف و 144 اتحاديه صنفی درحال فعالیت مي باشند.

 

« عبدالمجید جلالي »، رئيس اتاق اصناف مركز استان هرمزگان نیز  عنوان کرد : اصناف در سال قبل در نظام توزیع استان هرمزگان به خوبی درخشیدند.

 

 

وی افزود: خوشبختانه در استان در بحث تامين همگی اصناف دست به دست هم داده تا شهروندان کمبودی را احساس نکنند و توانستیم مسائل و مشکلات حوزه اصناف را در فضایی آرام به پیش ببریم .

 

رئیس اتاق اصناف بندرعباس ادامه داد: جامعه اصناف کشور 10 هزار شهید داده است و همین اصناف در کنار جبهه های هشت سال دفاع مقدس بوده و پشتیبانی از آن را بر عهده داشته است.

 

« حسین هاشمي تختي »، نماينده مردم هرمزگان در مجلس نیز گفت:  همه به دنبال آن هستيم كه مسائل و مشكلات را بيان كنيم و در رفع آن گام برداریم.

 

وی افزود:  انقلاب ما با حمايت اصناف شكل گرفت و عامه اصناف و بازاريان ما متدين و محجوب هستند و در شرایط سخت در کنار ما بوده اند.

 

 

« احمد مرادي »، دیگر نماينده هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي نیز اظهار کرد: همه اصناف انتظار دارند به آنها اعتماد داشته باشیم و آنها را باور کنیم و تاکنون نقش اصناف در جامعه بسیار چشمگیر بوده است.

 

وی افزود: برخی توليدكنندگاني در استان به لحاظ توانایی رقابت ضعیف هستند و حداقل خواسته آنها این است که کالای آنها در استان توزیع گردد و ما باید تمام سعی و تلاشمان را بر حمایت از تولیدات داخل استان قرار دهیم.

 

گفتنی است؛ در پایان این همایش از برترین ها اصناف استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید