Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: دور جدید فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی در مناطق سیل‌زده لرستان آغاز شده و اکنون جهادگران مشغول مرمت و بازسازی واحد‌های مسکونی سیل‌زدگان هستند.

میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق سیل زده گفت: بعد از پاکسازی ۹۰ درصدی انجیرستان‌های لرستان از گل و لای، دور جدید فعالیت‌های جهادی دانشجویان جهادگر در زمینه مرمت و بازسازی منازل سیل زدگان لرستان را در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی افزود: در همین راستا بسیج دانشجویی استان لرستان اقدام به ایجاد قرارگاه مرمت و بازسازی واحدهای مسکونی سیل زدگان در شهرستان‌های پلدختر و معمولان کرده است و بعد از اتمام ماه مبارک رمضان فعالیت گروه‌های جهادی را در این زمینه آغاز کردیم.
مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان با بیان اینکه در این دو شهرستان سیل زده، هر روز اردوی جهادی برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه نیرو‌های جهادی جدید با شتاب بیشتری به استان لرستان اعزام می‌شوند، با هدایت آنان به سمت این مناطق در زمینه ساماندهی گروه‌های جهادی اعزامی در مناطق سیل زده استان فعالیت داریم.
وی با بیان اینکه حجم خرابی واحد‌های مسکونی استان لرستان بسیار بالاست، ابراز کرد: هدف ما از برگزاری این اردو‌های جهادی و هدایت نیرو‌های جهادی اعزامی، مرمت و بازسازی سریعتر واحد‌های مسکونی است تا مردم به روال عادی زندگی بازگردند و در همین راستا اعلام می‌کنیم که آمادگی پذیرایی از گروه‌های جهادی را برای فعالیت در مناطق سیل زده لرستان داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی لرستان سیل لرستان اردوی جهادی دانشجویی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم