Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مومنی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در مورد عملکرد والیبالیست‌های بزرگسال در لیگ ملت‌های والیبال گفت: مطمئنا سخت‌ترین بازی تیم ملی بزرگسالان والیبال ما با فرانسه خواهد بود که بچه‌ها می‌توانند با انگیزه بالا در شهر اردبیل نتیجه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در مورد پیدا شدن بازیکنی با کیفیت سعید معروف در پست پاسور تیم ملی بیان کرد: تیم ملی نوجوانان در سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شد. ۴۰ درصد از اعضای همان تیم اسکلت تیم ملی والیبال بزرگسالان فعلی مان را تشکیل می‌دهد. اصلا نگرانی بابت جایگزین کردن بازیکنانی، چون سعید معروف نیست چرا که در همه پست‌ها در حال بازیکن‌پروری هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی مثل پوریا فیاضی، سید محمد موسوی و امیر غفور خیلی خوب ظاهر شدند. عملکرد غفور در طول فصلی که در اروپا هم بود، خیلی عالی بود.

او افزود: موسوی با مصدومیتی که داشت، باز هم به شرایط ایده‌آل بازگشت. از نظر من موسوی و غفور در سال‌های گذشته جز بهترین بازیکنان ایران بودند.

مومنی در مورد حضور احتمالی شهرام محمودی در تیم ملی والیبال گفت: شهرام محمودی قبل از مصدومیت بازیکن خیلی خوبی بود. ممکن است با صلاحدید کاد فنی در کنار غفور به تیم ملی والیبال برگردد چرا که غفور در بازی‌های پیش‌رو ممکن است دچار خستگی زیاد شود. البته در کنار تمام صحبت‌ها باید اضافه کرد، بازی‌کردن در لیگ‌های معتبر اروپایی به بازیکنان ایرانی تجربه بالایی اضافه کرد.

او ادامه داد: فیاضی با شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر والیبال و آسیا شد و مجددا احیا شد. در کنار همه این‌ها امیر غفور عملکرد خیلی خوبی داشت و در نهایت باعث شد بازیکن‌ها در این دوره از رقابت‌ها عملکرد بهتری از خود ارائه دهند.

مومنی افزود: سعید معروف با تجربیات و پاس‌های خلاقانه‌اش باعث شد بازیکنان از توانایی‌های خود استفاده کنند و عملکرد خوبی داشته باشند. دیگر بازیکنانی، چون میلاد عبادی پور و علی شفیعی هم عملکرد خوبی داشتند. حضرت پور که قبلا در تیم ملی نوجوانان بود، به جای مرندی به تیم ملی اضافه شد و عملکرد فوق العاده‌ای داشت. او توانست خود را در تیم ملی تثبیت کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ ملت‌های والیبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر: 1228315 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا