Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@19:47:37 GMT

دست کارگر جوان در چرخ گوشت صنعتی گیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۴۱۰

دست کارگر جوان در چرخ گوشت صنعتی گیر کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن دست یک کارگر ٢٠ ساله در چرخ گوشت صنعتی خبر داد. چرخ گوشت

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در باره این حادثه اظهار کرد: ساعت ٢١ و ٣۵ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه گرفتار شدن دست داخل یک چرخ گوشت صنعتی در خیابان شیخ بهایی جنوبی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه متشکل از یک گروه حریق و یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شدند ادامه داد: این حادثه در قسمت رستوران یک مجتمع اقامتی رخ داده بود که یک کارگر حدوداً ٢٠ ساله در حین کار با چرخ گوشت صنعتی به طور ناگهانی دست خود را به داخل این چرخ گوشت برده و دست چپش در آن گرفتار شده بود.

آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه عملیات رهاسازی در این حوادث باید با نظارت پزشک متخصص انجام شود گفت: با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، آتش نشانان فرد مصدوم را با همان چرخ گوشت صنعتی به یکی از بیمارستان‌های مرکزی شهر منتقل کردند که با هماهنگی سازمان آتش نشانی یک گروه نجات دیگر نیز در محل بیمارستان حاضر بود.

ملکی افزود: با حضور دو تیم نجات و پزشکان متخصص اقدامات اولیه برای رهاسازی این فرد در اتاق عمل انجام شد. با توجه به اینکه این چرخ گوشت از نوع صنعتی بود و پوسته ضخیمی داشت آتش نشانان با احتیاط کامل عملیات برش را انجام داده و بعد از مدتی دست این فرد را که آسیب بسیار شدیدی دیده بود خارج کردند و برای ادامه روند درمان به کادر پزشکی بیمارستان تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دقایقی بعد آتش نشانان محل بیمارستان را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک کردند، گفت: زمانی حادثه چرخ گوشت آمار بسیار بالایی داشت و جزو حوادث رایج تهران بود اما در سال‌های اخیر با توجه به تغییر سبک زندگی شهروندان و تغییر ساختار فیزیکی چرخ گوشت‌ها، آمار این حوادث، به خصوص آمار حوادث مرتبط با چرخ گوشت‌های خانگی به شدت کاهش یافته است اما کماکان گاهی شاهد گیر کردن دست کارگران در چرخ گوشت‌های صنعتی هستیم که غالب این موارد مربوط به بی احتیاطی افراد است بنابراین توصیه می‌کنیم که در کارهای مرتبط با چرخ گوشت‌های صنعتی از افراد با تجربه تر استفاده شود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت