Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:18:07 GMT

نقص فنی دلیل افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۴۲۰

نقص فنی دلیل افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق زاهدان

فرهاد سرگلزایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از چهار پمپ ایستگاه پمپاژ شماره ۲ خط انتقال آب از چاه نیمه(زهک)به زاهدان واقع در سه راهی دشتک دچار نقص فنی شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی شرکت آب و فاضلاب شهری از ساعت ۲۴ دیشب شروع به رفع این نقص کردند که رفع این مشکل هنوز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب زاهدان ادامه داد: از آنجا که ظرفیت خط انتقال با از دست دادن یک پمپ به میزان ۲۵ درصد کاهش یافته به تبع آن کسری تولید و انتقال، شبکه توزیع آب این شهر دچار افت و قطعی شده است.

وی بیان کرد: در مناطق مرتفع زاهدان قطعی کامل آب دور از انتظار نیست.

سرگلزایی ضمن قدردانی از صبر و همراهی شهروندان زاهدانی از انان خواست تا ضمن اجتناب از مصارف غیر ضروری در مصرف آب صرفه جویی کنند.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطع آب نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد


حسن مصفا  گفت: این یک محموله به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان بارگیری و به این استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این محموله از تهران با ۲ دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شده است، افزود: این بسته ها شامل ماکارونی، برنج، تن ماهی، حبوبات، روغن، چای، قند، رب گوجه، بسته بیسکویت و صابون به همراه پتو بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از نگاه ارزشمند خیران به هموطنان سیل زده این استان تقدیر کرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش میزان بارش از ۱۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسجی جنوب استان از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان۱۴۳، بانست۱۷۵، بریس۱۱۷ میلی متر بارندگی گزارش شد.

وی ادامه داد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود.

حیدری به مردم سیستان و بلوچستان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کنند همچنین دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقال آب و غذا به مناطق سیل‌زده بلوچستان با هلی‌کوپتر سپاه
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله