Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در بازی برابر لهستان تغییر تاکتیک داده اند گفت: شرایط خوبی در هفته سوم پشت سر گذاشتیم، ابتدا کانادا را شکست دادیم و در بازی برابر لهستان تصور بر این بود وضعیت بهتری داشته باشیم اما همانطور که شاهد بودید برگ برنده تیم در این بازی سرویس خوب بود. پس از اینکه ۲ بر یک عقب افتادیم تغییر تاکتیک را اعمال کردیم تا به بازی برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رضایی با تاکید بر اینکه لهستان تیم خوبی بود ادامه داد: شاگردان هینن با سرویس خوب و توپ گیری عالی حمله تیم را از کار انداختند، عملاً سرویس خوبی نداشتیم و همین بازگشت به بازی را سخت کرد. اما در بازی برابر روسیه شروع خوبی داشتیم، بازی استثنایی بود و پیروز از زمین خارج شدیم.

وی با اشاره به انتقادها از تیم ملی خاطر نشان کرد: زمانیکه تیم ایران ۲۱ بر ۱۸ نتیجه را واگذار می کند انتقادها آغاز می شود اما در بازی برابر روسیه که ماسلوو، مربی که قهرمان لیگ روسیه است هدایت این تیم را بر عهده دارد، ۶ امتیاز عقب افتادیم و در نهایت موفق به بازگشت به بازی و شکست آنها شدیم. این قشنگی والیبال است و توان تیم حریف را برای تغییر تاکتیتک نشان می دهد. خوشبختانه در نهایت این بازی با پیروزی به پایان رسید.

مربی تیم ملی درباره بازی های هفته چهارم گفت: بر خلاف تصور که بازی های راحتی را پیش بینی می کنند اما شرایط در این هفته سخت است چرا که صدر جدول رده بندی را در اختیار داریم و همین کار را سخت می کند. استرالیا تیم خوبی دارد، شرایط پرتغال کمی متفاوت است اما باید هر دو بازی را قاطعانه پیروز شویم تا به استقبال بازی با فرانسه برویم و پس از آن بازی های هفته چهارم را در پیش داریم.

رضایی به استفاده بیش تر از بازیکنان جوان در این هفته اشاره و گفت: اگر شرایط فراهم شود از بازیکنان جوان در هفته آخر استفاده بیش تری خواهیم کرد تا بازیکنان اصلی را برای مرحله نهایی آماده نگاه داریم.

او در پاسخ به این سوال که در صورت صعود قطعی تیم به مرحله نهایی ممکن است از ترکیب کاملاً جوان در هفته پایانی استفاده کرد؟ گفت: نمی توان گفت از ترکیب اصلی استفاده نکنیم چرا که نمی توان آنها را از شرایط مسابقه دور کرد اما برای حفظ آمادگی بازیکنان اصلی، در مرحله نهایی استفاده کم تری در هفته های پایانی از آنها خواهیم داشت نه اینکه به طور کامل کنار گذاشته شوند. باید شرایط را دید و نتایجی که در اردبیل به دست می آید سپس تصمیم گیری کنیم. هر هفته و هر روز برنامه خاص خود را دارد.

مربی تیم ملی در پایان درباره جو سالن غدیر ارومیه در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال گفت: ابتدا کمی نگرانی داشتم از این بابت که به دلیل استقبال بالا برخی از والیبالی ها نتوانند در سالن حاضر شوند اما خوشبختانه جو خوبی حکم فرما بود. روز آخر کمی هوای سالن گرم بود و شرایط سخت شد اما در مجموع توانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

کد خبر 4644089 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید رضایی تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: ذوب‌آهن بدشانس‌ترین تیم ایران است

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد در حاشیه دیدار دوستانه امروز ذوب‌آهن مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: دوره آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذاشتیم. بازی خوبی با گل‌گهر داشتیم و محک خوبی خوردیم. امیدوارم سال جدید، سال خوبی برای ذوب‌آهن باشد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا امید دارد به تیم ملی دعوت شود یا نه، بیان کرد: با توجه به شرایط سنی‌ای که دارم بعید می‌دانم دعوت شوم. 34 ساله هستم و دوست دارم در چند سال باقی‌مانده از فوتبالم فرم ایده‌آلی داشته باشم. امیدوارم فصل را به خوبی تمام کنم.

هافبک باتجربه ذوب‌آهن درباره شرایط تیمش تاکید کرد: ذوب‌آهن یک تیم جوان است. در چند وقتی که اینجا هستم، بی‌حاشیه هستیم و شرایط خوبی داریم. در بازی‌های اخیر فوق‌العاده بدشانس بودیم. واقعا ندیدم تیمی اینقدر بدشانس باشد. اگر با همین روند جلو برویم، رتبه خوبی کسب می‌کنیم.

آذرباد درباره همکاری دوباره با ربیعی در ذوب‌آهن گفت: من به همراه آقای ربیعی چند سال در مس رفسنجان بودیم. وقتی تصمیم به جدایی گرفتم، چند پیشنهاد داشتم اما گزینه اول تا دهم خودم پیش آقای ربیعی بود. شناخت خوبی از ایشان دارم و ایشان هم شناخت دارد. این آرامش خیلی مهم است که بداند کجا می‌رود تا فوتبال بازی کند.

بازیکن باتجربه ذوب‌آهن همچنین گفت: خیلی خوشحالم در ذوب‌آهن هستم. انتخابم این بود تیم کم حاشیه‌ای بازی کنم. جوان‌های خوبی اینجا دارد و به خودم انگیزه می‌دهد تا در کنار این نفرات عملکرد خوبی داشته باشم.

آذرباد در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد هم در ذوب‌آهن می‌ماند، افزود: خیر، نیم فصل بیشتر قرارداد ندارم. تا ببینیم فصل بعد چه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آذرباد: ذوب‌آهن بدشانس‌ترین تیم ایران است
  • تاکنون ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل را مورد حمله قرار داده‌ایم
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • هفته چهارم مارس؛ از داستان سیاره‌خواران فضایی تا قابلیت‌های درخشان هوش مصنوعی
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • شکست تیم دریای بابل در دیار حافظ
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت