Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:26:01 GMT

هشت هنرجوی البرز به جشنواره مهارت های هنری راه یافتند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۴۷۷

هشت هنرجوی البرز به جشنواره مهارت های هنری راه یافتند

سالار قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرحله کشوری جشنواره مهارت‌های هنری شاخه کاردانش تابستان امسال در قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله استانی این جشنواره مهم ۱۰۷ اثر ازهنرجویان پایه‌های یازدهم و دوازدهم در ۲۰ گرایش مورد داوری قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این جشنواره فاطمه بخشی در گرایش چاپ یاتیک از هنرستان شهید عادل محمدی منش از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، سوگند فراهانی و پریا دژبان درگرایش نقوش سنتی ازهنرستان بعثت هفت ناحیه چهار کرج و نازنین جعفری پور در رشته مشبک کاری از ناحیه ۲ کرج از البرز برای رقابت در مرحله کشوری برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت: همچنین ثریا سادات حسنی در رشته معرق کاری و آیلار حسن بیگی در معماری داخلی از هنرستان کاردانش نور و علامه امینی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و زینب نوری تبار در رشته هنر فرش از هنرستان کاردانش فلق شهرستان نظرآباد به مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره مهارت‌های هنری کاردانش کشور راه یافتند.

وی، این موفقیت را حاصل همت والای هنرجویان، هنرآموزان، مدیران هنرستان‌ها، اعضای دبیرخانه و داوران باتجربه در این جشنواره کشوری دانست و اضافه کرد: برنامه ریزی و برگزاری منظم مراحل استانی سیزدهمین دوره جشنواره مهارت‌های هنری شاخه کاردانش از دیگر عوامل موفقیت البرز در این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

وی تاکید کرد: هر ساله هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌های شاخه کاردانش در جشنواره‌ها و مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه‌های برتر برای استان می‌شوند که قابل تحسین است.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

ایسنا/هرمزگان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از حضور دو مستدساز هرمزگانی در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی خبر داد.

انوشیروان پیشدار امروز ۲۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: محمد بشیریان زاده با فیلم (باسنک) و مهدی فلاحی با فیلم (مادر کوچ) دو مستدساز هرمزگانی هستند که در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در بخش رقابتی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: این جشنواره با هدف نمایش زیست‌بوم، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی و گردشگری ملموس و ناملموس اقوام ایرانی و معرفی استعدادها، در قالب‌های فیلم داستانی، مستند و پویانمایی برای شناسایی و معرفی برترین آثار برگزار می‌شود.

نخستین دوره این جشنواره با شعار « اقوام، ریشه ایران زمین» توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران شناسی کشور به دبیری کمال تبریزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی شدند
  • میرزازاده، علیزاده و دادمرز به دیدار فینال راه یافتند/عبدی و محمدی به رده بندی رفتند
  • آمادگی ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری برای حضور در المپیاد ملی آموزش هنر
  • معرفی ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری
  • حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت
  • ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری انتخاب شدند
  • اسامی معلمان نمونه فارس اعلام شد
  • آغاز مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزی کشوری در ایلام